fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נאוה בוקר: "סוף סוף הרגשתי. משהו בי התעורר"

נאוה בוקר תהיה חברת הכנסת הראשונה מחדרה מטעם מפלגת הליכוד ומכוונת מאד גבוה. "מאז האסון, אני לא מתרגשת כמעט מכלום, הפעם באמת שהתרגשתי".
ח"כ נאוה בוקר (צילום: שלומי גבאי)
ח"כ נאוה בוקר (צילום: שלומי גבאי)

הרבה מאוד דברים התחברו לנאוה בוקר מחדרה בתקופה האחרונה. מבחינתה זה היה סוג של סימן. לאחר שהצליחה להיבחר כנגד כל הסיכויים בפריימריז בליכוד, ודורגה במקום ה-25, ולאחר שהצליחה להדהים שוב (ותודה לביבי) ונכנסה לכנסת, בוקר בטוחה שזה לא קרה סתם. שיש סיבות לכל זאת, והסיבות היו מול העיניים שלה בכל התקופה האחרונה. תאריך הבחירות הוא יום הולדתו של בעלה, תנ"צ ליאור בוקר שנספה באסון הכרמל.

"פתחנו את היום באנדרטה בכרמל, ואבא שלו אמר לי 'ליאור יקבל מתנת יום הולדת שתהיי חברת כנסת'. מאז האסון בכרמל הפכה בוקר לסמל של המאבק לטובת כוחות הכיבוי וההצלה. בוקר החליטה לפני מספר חודשים לרוץ לחיים הפוליטיים, וגם זה לא היה במקרה לדבריה: "את חנוכה, אני אף פעם לא חוגגת מאז אירע אסון הכרמל, אני תמיד אומרת בציניות שלי לא היה נס בחנוכה. דווקא בחנוכה האחרון הייתי עם חברים מהליכוד והם שיכנעו אותי להתמודד. כך יצא שלראשונה קיבלתי משהו טוב מהחג הזה. קשה לי להסביר את זה, אבל סוף סוף משהו בי התעורר. התחלתי להרגיש משהו. ביום שלישי בלילה הרגשתי משהו שלא הרגשתי מזמן. אני לא מתרגשת כמעט מכלום, ובאמת שהתרגשתי".

הכתבה המלאה ביום שישי ב"חדשות חדרה"

נאוה בוקר
חיוך על פניה. נאוה בוקר (צילום: שלומי גבאי)

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות