fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מ.ס. גבעת אולגה: מה העונש על טייץ לבן?

מ.ס גבעת אולגה עמדה בפני ועדת המשמעת של התאחדות הכדורגל. בדוח חריף מתאר השופט ששפט במשחק את התנהגות השחקנים. הקבוצה נקנסה באלף שקלים כי שחקן לבש טייץ בצע שונה ממכנסיו
שחקני מ.ס עדי גבעת אולגה (צילום: שלומי גבאי)

קבוצת הכדורגל מ.ס. גבעת אולגה עמדה בשבוע שעבר בפני ועדת המשמעת של ההתאחדות לכדורגל ונקנסה באלף שקלים. הקנס הגיע בעקבות התנהגות בלתי הולמת והופעה למשחק בניגוד להוראות. לידי "חדשות חדרה" הגיע הדוח של השופט מהמשחק כפי שהובא בפני בית הדין, וכך נכתב:

"שחקן מקבוצת מ.ס גבעת אולגה שיחק עם צבע "טייץ" שונה מצב מהכנס, דבר שניגוד לחוק ,כל זאת לאחר שביקשנו אישית ממנהל הקבוצה כ- 20 דקות לפני פתיחת המשחק להחליף את ה"טייצים" . לשוער קבוצת מ.ס גבעת אולגה לא היה מספר על חולצתו. בדקה ה-64 הורחק מתחומי המגרש מנהל קבוצה האורחת לאחר שעמד ללא אישור ומחה בפניי בנימת זלזול: 'אל תפחד לשרוק גם אתה' ולכן הורחק.

"עם שריקתי לסיום המשחק בעודי עומד במרכז המגרש החלו להתנפל עליי רוב שחקני וחברי הנהלת גבעת אולגה ולמחות כלפי החלטותיי במשחק ,תוך כדי שאני מוקף בסדרני האבטחה. היו כמה שחקנים שניסו להרגיע את הרוחות וחלקם אף ניצלו את ההזדמנות ובאו בכוונת תחילה למחות,לצעוק,לקלל ולדבר בצורה מבישה וחסרת כבוד במיוחד לקבוצה בוגרת.

"לאחר מספר דקות של המתנה במרכז המגרש והרגעת הרוחות על ידי סדרני האבטחה… בכניסתנו לחדר הלבשה נעמד אחד השחקנים ליד דלת הכניסה ללא חולצה אך לפי זהות פניו כן השתתף במשחק וצעק 'תתבייש לך' ולאחר שניסיתי לזהות את מספר חולצתו שהחזיק בידו , צעק לעברי 'אתה לא יכול להרחיק אותי תחפש את המספר, תחפש את המספר'.

מאולגה נמסר בתגובה: "השיפוט במשחק הזה היה ברמה ירודה תוך התעלמות מעבירות ברורות ופנדל מוצדק. דוח חריף מצד השופט מצד אחד ובפועל ההר הוליד עכבר".

 הכתבה המורחבת תפורסם ביום שישי במדור הספורט של חדשות חדרה

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות