fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מתחם שלישי של סינמה סיטי ייבנה בחדרה

קומפלקס הסינמה סיטי ישתרע על שטח כולל של 5,600 מ"ר ויכלול 9 אולמות קולנוע ומתחם מסחרי
ראש העירייה אביטן עם בעלי סינמה סיטי ליאון אדרי (עיריית חדרה)
ראש העירייה אביטן עם בעלי סינמה סיטי ליאון אדרי (עיריית חדרה)

הוועדה המקומית לתכנון ובנייה בחדרה אישרה את הקמתו של מתחם בתי הקולנוע 'סינמה סיטי' במתחם mixx. במסגרת ההיערכות לבקשה להיתר הבנייה, עודכנו התוכניות שהוגשו לוועדה ולבתי הקולנוע שייבנו, התווסף עתה גם מתחם חדש של פאבים ומסעדות.

על פי התוכנית החדשה בה כלולים גם הפאבים והמסעדות, קומפלקס הסינמה סיטי ישתרע על שטח כולל של 5,600 מ"ר – 2,900 מ"ר בעבור מתחם בתי הקולנוע ו-2,700 מ"ר נוספים בעבור מתחם המסחר. בתוכניות שהוגשו מפורט כי מתחם הקולנוע יכלול שלושה אולמות שבכל אחד מהם 100 מושבים, שלושה אולמות של 120 מושבים, אולם של 150 מושבים, אולם של 300 מושבים וכן שני אולמות VIP של 65 מושבים כל אחד וכן אולם תיאטרון ובו 550 מקומות ישיבה. העבודות במתחם יחלו בעוד כחודש ויארכו כשנה.

חברת 'ניו ליניאו סינמה', יזמית מתחמי הסינמה סיטי בארץ ובעולם, המוחזקת בחלקים שווים על ידי האחים לאון ומשה אדרי, יעקב כהן, חברת מטרופולין שבבעלות משפחת חדידה וקרן שמרוק, חתמה על הסכם להקמת מתחם קולנוע תרבות ופנאי, כתוספת קומה עליונה במתחם MIXX שהקימה חברת פוליגון בבעלות קובי מימון. מתחם הסינמה סיטי יוקם בהשקעה של כ-100 מיליון שקלים.

במעמד החתימה אמר נשיא קבוצת אדרי ומבעלי מתחמי "סינמה סיטי" בארץ ובעולם לאון אדרי, כי מדובר בהקמת מרכז תרבות שיכלול את כל ההיצע שכוללים מתחמי הסינמה סיטי האחרים ברחבי הארץ: "המתחם ייתן מענה לצעירים ולתושבי חדרה והאזור בכלל, שלא יצטרכו עוד לנסוע למקומות אחרים כדי ליהנות מסרט או מהצגה טובה. כל הרשתות הגדולות שעובדות איתנו יבואו לחדרה והדבר גם יספק מקומות תעסוקה וישמש כמנוע צמיחה לעיר. אני רואה בחדרה פוטנציאל גדול לעתיד".

» לחצו כאן כדי להכיר את המועמדים לראשות עיריית חדרה
» לחצו כאן כדי להכיר את המועמדים למועצת העיר חדרה

ראש העירייה אביטן עם בעלי סינמה סיטי ליאון אדרי (עיריית חדרה)
ראש העירייה אביטן עם בעלי סינמה סיטי ליאון אדרי (עיריית חדרה)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות