fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

משחקים בשכונה

הבנים של ניצנים והבנות של ארלוזורוב זכו בטורניר הקט-רגל המסורתי של העמותה לתרבות הפנאי
הגמר של הבנים, צילום: חן קורקוס
הגמר של הבנים, צילום: חן קורקוס

כמדי שנה קיימו מחלקת הספורט של העמותה לתרבות הפנאי ועיריית חדרה את האליפות המסורתית בקט-רגל לבתי ספר לבנים ולבנות. השנה נרשמה השתתפות שיא של כ-200 בני נוער ונראו תצוגות כדורגל מצוינות ואווירה ספורטיבית במיטבה. משחקי הבנים היו ברמה גבוהה מאוד שכן בקבוצות שיחקו כדורגלני העתיד של העיר, שחקנים ממחלקות הנוער השל עירוני חדרה וגבעת אולגה. אלה בהחלט העלו את הרף והציגו כדורגל מצוין ומאבקים ספורטיביים חסרי פשרות.

את המשחקים ניהל זכריהו דנין, מנהל מדור הספורט בעירייה ושפט השופט המצוין יוסף מוגולובסקי, בטורניר נכחו מנהלי מחלקת הכדורגל העירונית בחדרה בראשותו של גבי אוחנה. הטורניר נערך בתמיכתו של ראש העירייה חיים אביטן שהקים את המפעל לפני מספר שנים, תומך בו ומעודד את הפעילות בספורט בתחום החינוך הפורמאלי והבלתי פורמאלי ברחבי העיר והשכונות.

הטורניר החל באליפות בנות. בשלב המוקדם נערכו המשחקים ברחבי העיר ולשלב חצי הגמר עלו קבוצות מבתי הספר הבאים: אור לטף מגבעת אולגה, ניצנים, ארלוזורוב, הגורן וקפלן. תוצאות משחקי חצי הגמר: השחף-קפלן 1:2, ניצנים-קפלן 0:2, ניצנים-השחף 3:4, ארלוזורוב-הגורן 2:3. במשחק הגמר גברה ארלוזורוב על ניצנים בתוצאה 1:2.במשחק על המקום השלישי ניצחה שחף את הגורן בתוצאה 1:2.

טורניר הבנים היה לא פחות מרתק. לשלב חצי הגמר עלו הקבוצות אור לטף, ניצנים, צפרירים, ארלוזורוב וקפלן. תוצאות חצאי הגמר: ניצנים-קפלן 1:5, ארלוזורוב-צפרירים 1:4, קפלן-השחף 1:3, ניצנים-השחף 1:6. בגמר ניצחה קבוצת ניצנים את ארלוזורוב בתוצאה 1:3. במשחק על המקום השלישי גברה קפלן על צפרירים בתוצאה 2:3.

המנהל המקצועי של מחלקת הנוער בהפועל חדרה גבי אוחנה אמר בסיום: "שמחתי לראות כמות רבה של ילדים שהציגו משחקי כדורגל איכותיים וראיתי לא מעט כישרונות שאמורים להגיע בעתיד הקרוב למחלקה שלנו. שמחתי לראות שכל המשחקים עברו בהגינות רבה ולא היו שום אירועים חריגים, זה מראה על הדרך החינוכית של בתי הספר".

הגמר של הבנים, צילום: חן קורקוס
הגמר של הבנים, צילום: חן קורקוס

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות