fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

משה בן לולו חתם בהפועל חדרה

חיזוק משמעותי לקבוצה של מומו ניסטל לקראת הסיבוב השני. גם הקשר גד עובדיה הצטרף * במוצ"ש: משחק חשוב בחוץ מול הפועל הרצליה
מומו ניסטל. הצהרת כוונות (צילום: שלומי גבאי)

לאחר פגרה בת שלוש שבועות תחזור קבוצת הכדורגל של הפועל חדרה/אולגה לליגה ותפתח את הסיבוב השני במשחק החוץ מול הפועל הרצליה. בהרצליה פנו לחדרה בתחילת השבוע וביקשו להעביר את המשחק למוצאי שבת. בחדרה החליטו להיענות להצעה כאשר לקבוצה יש יום נוסף להכנות המקצועיות והמנטאליות לקראת המשחק.

בחדרה מדברים על המשחק הקרוב כמשמעותי להמשך הדרך, ולא רק כי מדובר באחת המועמדות להילחם עם חדרה על המקום הראשון. בחדרה מבינים כי יש חשיבות רבה לפתוח את הסיבוב השני עם ניצחון בכדי לתת ביטחון לשחקנים להמשך העונה. "אנחנו מודעים לחשיבות המשחק ובטוחים שהשחקנים מגיעים מוכנים", אמר בתחילת השבוע יו"ר הקבוצה אורן גולן.

המאמן מומו ניסטל ערך מספר שיחות עם השחקנים והסביר כי כל שחקן שמעוניין להתקדם בקריירה שלו צריך לתת את כל כולו בסיבוב השני בכדי לא לאבד את המקום הראשון.

בקבוצה מעוניינים לצרף שני שחקנים עד תום מועד ההעברות. נכון לכתיבת שורות אלה, חדרה צירפה את הקשר גד עובדיה. עובדיה, ששיחק בשנים האחרונות במכבי באר שבע מליגה ב', עבר בינואר שעבר למכבי יבנה מהליגה הלאומית שם סיים את העונה. עובדיה לא התחיל את העונה הנוכחית בגלל פציעה, אבל לפני חודש חזר לפעילות מלאה.

מומו ניסטל. הצהרת כוונות (צילום: שלומי גבאי)
מומו ניסטל. הצהרת כוונות (צילום: שלומי גבאי)

סוכנו של השחקן, אביבי זוהר, פנה בשבוע שעבר לגולן וביקש ממנו לבחון את השחקן וזה הפגין יכולת גבוהה במשחק אימון של חדרה מול בית"ר כפר סבא ואף כבש שער. ניסטל מיד ביקש מגולן להחתים את השחקן. ניסטל: "מדובר בשחקן מצוין שלא נמצא בכושר ואנחנו מקווים שהוא ייכנס לכושר מלא במהרה".

החתמה יותר משמעותית עם סיום מועד ההעברות בליגה הייתה ביום רביעי, כאשר חדרה החתימה את החלוץ משה בן לולו.

בן לולו פתח את העונה בהפועל נצרת עילית מליגה א' ולא כבש שער, אבל בשנים האחרונות הפך לאחד חלוצים הטובים בליגה הלאומית ורוב השנים שיחק בבני לוד ושם כבש יותר מ-50 שערים בשלוש שנים. בן לולו גם שיחק בליגת העל במדי אשדוד ובית"ר ירושלים.

יו"ר חדרה אורן גולן אמר לאחר החתימה: "הצהרנו כי נרצה להחתים שחקן בעל שם במועד ההעברות הקרוב ואין ספק שבן לולו עונה על ההגדרה. מדובר בחלוץ ברמה גבוהה שיעזור לנו לעלות לליגת העל".

שחקן נוסף שהיה על הפרק בחדרה הוא קשר עירוני נשר, דניאל ברק. ברק שוחרר בשבוע שעבר מנשר, אך בחר לחתום בהפועל רובי שפירא חיפה, שמתמודדת מול חדרה על העלייה.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות