fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

משהו חדש מתחיל

עכשיו זה רשמי: היסטוריה בכדורגל החדרתי. אחרי 15 שנה יש בעלים חדשים להפועל חדרה, וזוהי רק ההתחלה . על הפרק: איחוד עם גבעת אולגה, הגדלת תקציבים, בניית מתקנים ראויים וחלומות על ליגות בכירות מחזיק תיק הספורט, אוהד מרחב: "היה מסובך, אבל האהבה להפועל חדרה ולספורט החדרתי גברו על הכל"
חברי קבוצת הניהול במעמד חתימת ההסכם בלשכת ראש העיר (צילום: שלומי גבאי)
חברי קבוצת הניהול במעמד חתימת ההסכם בלשכת ראש העיר (צילום: שלומי גבאי)

הפועל חדרה החדשה יצאה בשבוע שעבר לדרך, קבוצת הניהול החדשה חתמה על הסכם הרכישה מול הבעלים המיתולוגי של המועדון, יואב קובי. החתימה הרשמית נערכה בלשכתו של ראש העיר צביקה גנדלמן שהיה שושבין העיסקה. גנדלמן נתן את ברכת הדרך למועדון והבטיח כי יעשה הכל בכדי להעמיד מועדון ראוי בשנים הקרובות.

מי שליווה את כל שלבי המו"מ, ועמל קשה כדי לתווך בין הצדדים ולמצוא דרך להכניס קבוצת ניהול ראויה לכדורגל בחדרה, הוא מחזיק תיק הספורט (ההישגי), עו"ד אוהד מרחב.

מרחב היה מאושר השבוע: "עם כניסתי לתפקיד מחזיק תיק הספורט לפני כחצי שנה קיבלנו החלטה, ראש העיר ואני, לפעול בכל הדרכים הדרושות על מנת להצעיד את הספורט החדרתי לקדמת הבמה הארצית. הדרך שנבחרה הייתה קידום קבוצה עירונית אחת בכל תחום, מקסום התקציבים והתמיכות וריענון השרות בהנהלת הקבוצות. המהלכים צלחו בקבוצות הכדורעף גברים ונשים, כדורגל נשים, כדורסל גברים ולבסוף נותר עניין הכדורגל הסבוך והמורכב".

ומדובר באתגר גדול…

"ההתנהלות בנושא הכדורגל ידעה עליות ומורדות ופעם אחר פעם 'נתבשרו' תושבי חדרה כי המו"מ לא צלח. אני שמח כי גם הפעם ידענו לפעול מתחת לרדאר הפוליטיקה והתקשורת ובשקט ויסודיות הצלחנו לבסוף להבשיל את התנאים המתאימים להתקשרות בין שתי קבוצות הניהול. המו"מ של קבוצת הניהול החדשה מול הקבוצה הישנה ידע משברים, אי הסכמות ומחלוקות רבות אך לבסוף ולשמחתי הרבה האהבה לקבוצת הפועל חדרה ולספורט החדרתי גברו על הכל. אני שמח כאמור כי לאחר למעלה מ-15 שנה משהו חדש מתחיל בכדורגל החדרתי וזאת מבלי להפחית או לפגוע בפעילותם רבת השנים של יואב אלקובי (הפועל חדרה) ושל רועי אביטן ומאור פחימה (גבעת אולגה)".

חברי קבוצת הניהול במעמד חתימת ההסכם בלשכת ראש העיר (צילום: שלומי גבאי)
חברי קבוצת הניהול במעמד חתימת ההסכם בלשכת ראש העיר (צילום: שלומי גבאי)

אתה סומך על חברי קבוצת הניהול החדשה שבאמת יידעו להוביל את הכדורגל בעיר למקום טוב יותר?

"קבוצת הניהול החדשה מורכבת מתמהיל של אנשים שחלקם מתחום הכדורגל וחלקם לא, כאשר לכל אחד ואחד מהם יש את היתרונות והיכולות הפרסונאליות של עצמו שמשלימות ביחד קבוצת ניהול איכותית וחזקה. קבוצת הניהול פועלת באופן של חלוקת תפקידים מסודרת תוך הגדרת כל אחד ואחד בתחום מומחיותו והיכן שניתן להפיק ממנו את המרב".

ומה המטרות?

"המטרות שהצבנו לעצמנו כהנהלת העיר היא הצעדת הספורט החדרתי לקדמת הבמה הארצית והתקדמות לליגות הבכירות ביותר בכל ענף וענף. יחד עם זאת מתוכננת תוכנית אב כללית לספורט, הכוללת הקמת מגרשים חדשים, ארגון מחדש של כל נושא אחזקת המתקנים וכן יצירת תנאים טובים, נוחים ואיכותיים לילדי העיר והוריהם, הן מבחינת השחקנים והן מבחינת הצופים".

ואיפה משתלבת אולגה בכל החגיגה?

"כפי שאמרתי ואני אומר פעם אחר פעם עניין הכדורגל אומנם התחיל עם הפועל חדרה אבל הוא דו שלבי וכרגע אנו מפעילים את כל היכולות והאמצעים על מנת לרתום את גבעת אולגה למהלך הנ"ל. שיחות מהסוג הזה יש לבצע בשקט ובאופן ענייני ומקצועי וכבר התחילו שיחות שכאלה. כולי תקווה כי בזמן הקרוב נוכל לעדכן על סיום המהלך הכללי ועל חתימת הסכם איחוד עם גבעת אולגה".

ומה הצעד הבא אחרי הכדורגל?

"הצעד הבא בספורט הוא הגדלת התמיכות לקבוצות הספורט באופן משמעותי וכן לפעול במרץ על מנת להקים כמה שיותר מתקנים ראויים לכל ענפי הספורט".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות