fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מצילים את אנה

אנה פוליאנסקי, בת 17 מחדרה, חולה בסרטן אלים וצריכה לעבור טיפול חדשני בגרמניה, לאחר שגופה דחה את טיפולי הכימותרפיה. עלות הבדיקה 80 אלף אירו. משפחתה מבקשת מהציבור עזרה בתרומות. אמה מרינה: "זו בתנו היחידה, אם לא נצליח לגייס את הכסף אנה תהיה בסכנת חיים, אין לנו זמן"
זקוקה לתרומות בדחיפות. אנה פוליאנסקי ואמה מרינה (צילום: איילת קדם)

אנה פוליאנסקי, בת 17 וחצי מחדרה, סובלת מסרטן בעצמות וזקוקה בדחיפות לתרומות. המחלה אינה מאפשרת לה חיים רגילים כשל נערה בריאה בת גילה. פוליאנסקי לא לומדת בבית הספר ואת מרבית זמנה היא מבלה מול המחשב או הטלוויזיה ובקושי יוצאת מהבית. אנה חלתה מסרטן בגיל שבע וכשנראה כי החלימה, התפשט לעצמות. היא עברה ניתוח מורכב ומאז לומדת לחיות מחדש.

לאחרונה הודיעו הרופאים כי גופה לא יעמוד בסדרה נוספת של טיפולים כימותרפיים ויש חשש כי כליותיה יחדלו מלתפקד. רק טיפול חדשני בגרמניה עשוי למגר את תאי העצם הנגועים שנותרו בגופה ועדיין מאיימים על חייה. עלות הבדיקה 80 אלף אירו והוריה הצליחו לגייס עד כה 50 אלף אירו.

זקוקה לתרומות בדחיפות. אנה פוליאנסקי ואמה מרינה (צילום: איילת קדם)

אמה מרינה מקדישה את כל זמנה לטיפול בביתה: "מדובר בסרטן אלים במיוחד שהתפתח במהירות. הייתי בהלם, זו ביתנו היחידה. מאז שהבת שלי חלתה שכחתי לבכות. "אם לא נצליח לגייס את הכסף תימצא אנה בסכנת חיים, אין לנו זמן". טלפון לתרומות: 054-2290349 אנדריי

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות