fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מצטערים, נגמרו המרצפות במפעל

עבודות הפיתוח בשכונת בית אליעזר בחדרה נעצרו. לתושבים נמאס והם מתריעים כי הילדים יכולים להיפגע. בינתיים המדרכה עדיין מלאה בחול. העירייה: יש מחסור במרצפות במפעלים, שנבע מהבנייה המסיבית של מאות גני ילדים
המדרכה בבית אליעזר
נמאס לתושבים. המדרכה בבית אליעזר (צילום: חיים טובול)

שכונת בית אליעזר בחדרה מתפתחת באופן משמעותי. לפני כחודשיים החלו עבודות פיתוח בכניסה לשכונה,  בסמוך לסוללת העפר הורחבה המדרכה, אך כעבור מספר ימים עבודות הפיתוח נעצרו. ערימות החול פזורות בכל עבר, במה שאמור להיות מכוסה באבנים משתלבות.

הולכי הרגל ורוכבי האופניים, נשארו ללא מדרכה ובצד נערמו האבנים המשתלבות שרק מחכות לייעודם.

 משה בן בנימין תושב השכונה מספר: "ילדים קטנים מטפסים על האבנים המשתלבות, המדרכה עצמה רחבה בטירוף, בקושי נשאר מקום לרכבים משני נתיבים לנסיעה,  והכי מעצבן זה שאי אפשר לעשות הליכות על המדרכה. יש שם ערימות של חול ים ובלתי אפשרי לרוץ או ללכת עליו ולא רחוק היום שמישהו ייפול שם. הגיע הזמן שבעירייה יתעוררו ויסיימו עם העבודות האלה"

מלשכת מהנדס העיר נמסר בתגובה: "העיכוב בהשלמת המדרכות נבע ממחסור בלתי צפוי של מרצפות במפעלים השונים. הנימוק שנמסר לעירייה היה שהמחסור נבע מבנייה מסיבית ברחבי המדינה של מאות גני ילדים שנועדו ליישם את חוק חינוך חינם מגילאי 3. בשבוע הבא תחודש העבודה בבית אליעזר ותתקיים ברציפות עד להשלמת הפרויקט".

המדרכה בבית אליעזר
נמאס לתושבים. המדרכה בבית אליעזר (צילום: חיים טובול)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות