fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מפקד תחנת חדרה סגן ניצב אבי מאור יועמד לדין בכפוף לשימוע

סנ"צ אבי מאור מושעה מתפקידו כמפקד תחנת חדרה זה מספר חודשים ונחקר בחשד להטרדה מינית ומעשים מגונים
סנ"צ אבי מאור
סנ"צ אבי מאור (צילום: שלומי גבאי)
סנ"צ אבי מאור
סנ"צ אבי מאור (צילום: שלומי גבאי)

השבוע הותר לפרסום, בעקבות שורת פרשיות בצמרת המשטרה, כי הפרקליטות צפויה לערוך בימים הקרובים שימוע לסגן ניצב אבי מאור, ששימש עד לפני מספר חודשים מפקד תחנת המשטרה בחדרה, אבל הושעה לאחר שנחקר במחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) ונחשד במעשים מגונים, הטרדה מינית והפרת אמונים. ממח"ש נמסר כי מדובר בשימוע לפני הגשת כתב אישום.

סנ"צ מאור, קצין מוערך, פיקד על כמה תחנות משטרה בצפון ושימש כמפקד היחידה המרכזית במרחב גליל. את מקומו בתחנת חדרה מלא סגנו רפ"ק גיל אלחדד. הפרשה שהחלה עם השעייתו של מאור הסעירה מאוד, מטבע הדברים, את תחנת חדרה, והנושא הפך עד מהרה לשיחת היום בתחנה. אולם עקב צו איסור פרסום שהוצא על הפרשה, היא נותרה במסדרונות התחנה, ורק השבוע הותר כאמור לפרסם את הפרטים.  בחקירתו במח"ש טען מאור כי לא מדובר באירועים פליליים, ולכל היותר מדובר במקרה שאמור להיות נדון בבית הדין המשמעתי של המשטרה ולא בבית המשפט.

ממשרד עורכי דין רונאל פישר, בלום-דוד ושות' שמייצג את מאור נמסר: "יש לנו יותר מיסוד סביר להניח שבעקבות הליך השימוע, סנ"צ מאור לא יועמד לדין".

כתב: אסף בכור

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות