fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מע"מ אפס מישהו?

בחדרה נרשמה עלייה של כ- 35 אחוז במכירת הדירות בתקופת ההמתנה להטבת המע"מ
יאיר לפיד (באדיבות אתר הכנסת)
יאיר לפיד (באדיבות אתר הכנסת)
יאיר לפיד
שר האוצר יאיר לפיד (באדיבות אתר הכנסת)

מבדיקת נתוני המכירות שפרסמה הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה (בנייה פרטית) אשר נותחו במחלקת המחקר והאנליזה של חברת אלדר שיווק נדל"ן עולה, כי בתקופת ההמתנה להטבת המע"מ שחלה בעיקרה ברבעון השני לשנת 2014 נמכרו בחדרה כ- 175 דירות לעומת 130 דירות שנמכרו ברבעון הראשון. מדובר בעליה של כ- 35 אחוז במכירת דירות בעיר ברבעון השני לשנה לעומת הרבעון הראשון.

לדברי דניאל דר, סמנכ"ל שיווק ומכירות בחברת עמרם אברהם, המקימה עם חברת אפי קפיטל את פרויקט אקווה בשכונת עין הים במערב חדרה, "בין הרוכשים ניתן למצוא זוגות צעירים שלמרות שייהנו מהטבה החליטו לרכוש דירה, היות וקשה היום אם בכלל למצוא דירות על הים במחירים כאלו. הם גם הבינו שמדובר בדירות בודדות ושאם ימתינו הן ייחטפו על ידי רוכשים אחרים".

לדברי רוני כהן מנכ"ל אלדר שיווק נדל"ן, "הערים בהם נרשם גידול במכירת דירות מאופיינות בביקושים גבוהים מצד רוכשי הדירות, כך שלא מפתיע שגם בתקופה כזו הרוכשים עדיין המשיכו לרכוש שם דירות בקצב גבוה יחסית. נוסף על כך ברוב היישובים בהם היה גידול במכירות אין מלאי דירות שייכנסו להטבת המע"מ ובכל מקרה צריך לזכור כי רוב רוכשי הדירות אינם זכאים להטבת המע"מ".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות