fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מסתמן: הפועל חדרה ורשם העמותות בדרך לפשרה

אורן גולן. פרויקט חייו
אורן גולן. (צילום: שלומי גבאי)

בעוד שבוע ימים צפויים אנשי הפועל חדרה ואנשי רשם בעמותות לדיון בבית הדין כאשר עתידה של הקבוצה לוט בערפל, אך בימים האחרונים נראה כי הצדדים בדרך לסיכום על פשרה שצפויה לקבל אישור רשמי בבית המשפט. על פי הפשרה שפרטיה הגיעו לידי ספורט-1 נראה כי רשם העמותות ימנה חשב מלווה לזמן מוגבל ולא מפרק שיעזור לתקן את הליקויים שנמצאו על ידי רשם העמותות. מאידך חלק מאנשי רשם העמותות יהיו חלק מההנהלה החדשה וועדת האיתור שתוקם בראשו של ראש עיריית חדרה צביקה גנדלמן יקבעו יו"ר חדש כאשר מי שצפוי לקבל את התפקיד הוא איש העסקים המקומי יקיר שוורץ שהוא בנו של גדול שחקני חדרה שולם שוורץ.

אורן גולן. פרויקט חייו
אורן גולן. (צילום: שלומי גבאי)

גולן יעזוב את התפקיד וימונה למנגר מקצועי משמע יהיה אחראי על הצד המקצועי במועדון. שאר חברי ההנהלה ובראשם המנכ"ל אלי דגני ימשיכו בתפקידם. גורם בכיר בחדרה אישר ואמר: "כולם רוצים לסיים את הסאגה ולהתחיל את ההכנות הרציניות במועד ההעברות הקרוב". כידוע במידה וחדרה תקבל ניהול תקין, היא תקבל תוספת של 8 מיליון שקלים לתקציב הקבוצה והאפשרות להביא שחקנים משמעותיים שיעזרו לה במשימת ההישרדות.
מבחינה מקצועית בחדרה מקווים כי השיחות הקשות עם השחקנים בסוף השבוע בעקבות ההפסד לבית"ר יניבו תוצאות הערב על כר הדשא. הרכב משוער: אוסטין אגידה, דיא לבאבידי, מנשה זלקה, ויסאם רבאח, ירין פרץ, מקסים גרצקין, אליאל פרץ, קווין טאפוקו, סלים עמאש, פרדי פלומיין ולוסיו.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות