fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מנהלת לדוגמה ומופת

נרגשת וגאה. יעל איטח (צילום: פנאי העיר)

יעל איטח, מנהלת מחלקת הנוער של פנאי העיר, נבחרה למנהלת מצטיינת ותקבל פרס מיוחד ממנכ"ל משרד החינוך, שמואל אבואב, בכנס ארצי לעובדי החינוך הבלתי פורמלי.

הוועדה בחרה באיטח לקבלת הפרס על הובלה, יוזמה והטמעה של תהליכים חינוכיים משמעותיים בתחום הנוער בחדרה. עוד נימקו את הבחירה בזכות מקצועיות, יחסי אנוש, מחויבות ארגונית, יוקרה ואמינות, יצירת שיתופי פעולה ועמידה במשמעת ונוהלי עבודה.

נרגשת וגאה. יעל איטח (צילום: פנאי העיר)
נרגשת וגאה. יעל איטח (צילום: פנאי העיר)

איטח מנהלת את מחלקת הנוער העירונית זה עשור, מיום הקמתה, ועובדת בעיריית חדרה 25 שנים. בעברה שימשה מנהלת מתנ״ס רעים בנווה חיים.

לאורך השנים הפכה מחלקת הנוער העירונית בניהולה למחלקה מקצועית ומובילה את תחום הנוער בעיר תחת המטרייה המחבקת של עמותת פנאי העיר. תחומי הפעילות של המחלקה נוגעים בבני הנוער מבוקר ועד ערב. המחלקה עובדת בשיתוף פעולה פורה עם כלל הגורמים העירוניים.

איטח אמרה: "אני נרגשת וגאה. זו תעודת כבוד לעיריית חדרה, לפנאי העיר וכמובן לחברים שלי במחלקת הנוער, שהפרס הזה שייך להם לא פחות מאשר לי".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות