fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מכבי חדרה בכדורסל תצא למחנה אימונים בחו"ל

מועדון הכדורסל של מכבי עירוני חדרה פתח את האימונים מול עיניהם של 400 ילדים והורים מהמועדון. לאחר אימון מקוצר של הבוגרים, שולבו ילדי המחלקה באימון ונטלו חלק בתחרויות מול הבוגרים ובמשחק נגדם.

מועדון הכדורסל בצעד חסר תקדים, יוציא את קבוצת הבוגרים למחנה אימון בחו"ל למשך שבוע. המחנה יתקיים בזלטיבור סרביה, כאשר קבוצות הנוער והנערים לאומית יצטרפו גם הן למחנה. במחנה אמורות הקבוצות לערוך אימונים אינטנסיביים לצד משחקי אימון מול קבוצות סרביות מקומיות מהליגות הבכירות.

sal
שחקני הקבוצה באימון (צילום: יח"צ)

מחנה האימונים יתקיים בעיירה זלטיבור שבסרביה, במתקן אימונים סגור שמארח מדי שנה את הקבוצות הבחירות ביבשת. באוקטובר האחרון התארחה במקום קבוצת היורוליג הידועה, פנתינאייקוס. הקבוצות אמורות לעבור במחנה שלוש יחידות אימון יומיות, כדורסל וכושר, כאשר כל קבוצה, בוגרים, נוער ונערים ישחקו לפחות 2 משחקי אימון מול קבוצות סרביות באותם שנתונים. למחנה יוצאים 20 שחקני נערים ונוער ובנוסף 13 שחקני בוגרים. בנוסף יצאו כארבעה מאמנים, מאמן כושר ונציגה נוספת מעמותת המועדון.

מחנה הבוגרים משולם בחלקו מתקציב הבוגרים לעונה הנוכחית וחלקו מספונסרים שהמועדון גייס.

מאמן הקבוצה הבוגרת והמנהל המקצועי של מחלקת הנוער טל נימצן אמר לקראת המחנה: "אני רוצה להודות להנהלת המועדון על שאישרו לי להוציא את קבוצת הבוגרים למחנה אימון בחו"ל. לא קיים דבר כזה בשום קבוצת כדורסל בישראל למעט אולי אצל מכבי תל אביב והפועל ירושלים. אנחנו רוצים להפוך את זה למסורת שנתית. החלטנו שמחנה כזה יועיל הרבה יותר לגיבוש וחיזוק הקבוצה לטווח הארוך, יותר מעוד שחקן כזה או אחר. לקבוצה כמו שלנו שמורכבת מהרבה שחקנים חדשים, מחנה כזה הוא דחיפה אדירה לעונה ולהכרת השחקנים הן ברמה מקצועית והן ברמה האישית".

קבוצות המועדון יצאו למחנות אימונים של מספר ימים בקיבוץ עין החורש, שכללו אימוני כדורסל, אימוני כוח ומשחקי אימון.

טל נימצן. "אין דבר כזה בשום מקום חוץ מהגדולות" (צילום: שלומי גבאי)
טל נימצן. "אין דבר כזה בשום מקום חוץ מהגדולות" (צילום: שלומי גבאי)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות