fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מי יחליף את מומו ניסטל?

מומו ניסטל. הצהרת כוונות (צילום: שלומי גבאי)

המנהל המקצועי של מחלקת הנוער בהפועל פתח תקווה, פרדי דוד, היה המועמד העיקרי לתפקיד מאמן הפועל חדרה. דוד שאימן בעבר בקבוצות הבוגרים של הפועל תל אביב, מכבי הרצליה, הפועל ירושלים ובעונה שעברה בהפועל קטמון, החליט במהלך הקיץ האחרון, כי הוא מתכוון להשקיע במחלקות הנוער.

בתחילת השבוע שוחחו ראשי חדרה עם דוד והציעו לו לאמן את הקבוצה עד לסיום העונה. דוד עצמו לא פסל על סף את ההצעה, אך ביקש מספר ימים כדי לקבל החלטה סופית בנושא ולבסוף התברשנו כי הוא התמנה למנהל המצועי של הקבוצה הבוגרת. בנוסף, במועדון עלו שמם של דני גולן ואופיר חיים, כאשר גם שמו של מאמן בית"ר ירושלים שרון מימר עלה, אך האחרון פסל אותה בטענה כי הוא ממתין להצעה מליגת העל.

מומו ניסטל (צילום: שלומי גבאי)
מומו ניסטל (צילום: שלומי גבאי)

נכון לכתיבת שורות אלה לא ברור מי בכל זאת יעביר את המשחק הקרוב מול הפועל נצרת עילית ביום שישי. ככל הנראה, אם לא יימצא מחליף לניסטל, אז עוזרו, ירון שיש, יעמוד על הקווים.

בהנהלת הקבוצה הבהירו כי אין כוונה לקבל החלטה בפזיזות. "ראשי הקבוצה מודים כיום בטעות כשנתנו למומו ניסטל לפתוח את העונה, אך למזלם, הוא זה שהפר את החוזה ועזב" אמרו במועדון.

ניסטל עצמו הודיע בשבוע שעבר שבכוונתו לשחרר חמישה שחקנים מסגל הקבוצה, כדי להביא שני שחקנים בכירים ואף קיבל את אישור ההנהלה לכך, אך לאור האירועים של הימים האחרונים, בחדרה החליטו לא לבצע שום שחרור וכי המאמן החדש יהיה זה שיקבל את ההחלטה לגבי הסגל.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות