fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מועדון קרב

המשטרה חושדת: בעליה של קבוצת הפועל חדרה, יואב קובי, הותקף ואפו נשבר לאחר ששחקן לא קיבל טופס שחרור מקבוצת הנוער של המועדון. נגד שניים מהחשודים הוגשו כתבי אישום
יואב קובי
יואב קובי (צילום: שלומי גבאי)

בעליה של קבוצת הכדורגל הפועל חדרה, יואב קובי, הותקף ביום רביעי שעבר, אפו נשבר והוא נזקק לטיפול רפואי. המשטרה חושדת כי הרקע לתקיפה הוא טופס שחרור שביקש שחקן בקבוצת הנוער של המועדון כדי לעבור לקבוצה אחרת. על פי החשד, השחקן נפגש עם קובי במשרדי הקבוצה, ביחד עם שני אחיו ועם אדם נוסף והארבעה התקיפו אותו. נגד הארבעה שנעצרו למחרת הוגש כתב אישום בגין תקיפה, איומים וחבלה חמורה. הקטין שוחרר עוד באותו יום למעצר בית. מעצרם של שני אחיו הוארך עד יום שני השבוע ואז שוחררו למעצר בית. מעצרו של החשוד הרביעי הוארך עד 9 ביולי.

יואב קובי
יואב קובי (צילום: שלומי גבאי)

במשטרה חושדים כי בפגישה בין הקטין, אחיו והאדם הנוסף לבין קובי, ביקש הקטין מקובי שיחתום עבורו על טופס העברה למכבי נתניה. אלא שקובי, כך על פי החשד, הסביר לו שאם הוא רוצה לעבור לקבוצה עליו לשלם דמי השאלה. באותה הפגישה, כך חושדת המשטרה, אמר קובי כי בתחילת העונה שעברה חתמה הפועל חדרה על הסכם שיתוף פעולה עם בית"ר טוברוק, שבמסגרתו מעבירה חדרה שחקנים מקבוצתה לקבוצה הנתנייתית, ללא צורך בדמי השאלה והציע לקובי את האפשרות לעשות זאת. אבל, כאמור, הדבר לא ריצה את הקטין, והרוחות התלהטו. על פי

כתב האישום, שניים מהנאשמים תקפו את קובי, סטרו לו, הרביצו לו בבטן ובפנים ושברו את אפו. קובי פונה לבית החולים, שם על פי כתב האישום, קיבל איומים בשיחת טלפון מאחד הנאשמים. לאחר שקיבל טיפול, הגיש קובי תלונה במשטרה ולמחרת נעצרו ארבעת החשודים. קובי עצמו הסכים לומר ל"חדשות חדרה": "אני מקווה שהמשטרה תעשה את עבודתה ושמקרים כאלה לא יקרו יותר לעולם".

במחלקת הנוער של הפועל חדרה הופתעו לשמוע על המקרה וסיפרו כי לשחקן אין כל בעיית משמעת. סיפור התקיפה הנוכחי החל בתחילת העונה שעברה, כאשר המאמן היה ישראל צרפתי שהובא למועדון כדי לעלות את קבוצת הנוער לליגה הראשונה והקטין היה אמור להיות אחד השחקנים הבולטים בקבוצה. אלא שלאחר חמישה מחזורים השידוך בין חדרה לצרפתי לא צלח והוא עזב לאמן את קבוצת הנוער של מכבי נתניה. מיד לאחר מכן רצה צרפתי להעביר את השחקן הצעיר לשורות מכבי נתניה, אבל מכיוון שלפועל חדרה אין הסכם עם מכבי נתניה, בחדרה סירבו. במקביל ביקשו בבית"ר טוברוק, להעביר אליהם את השחקן. אבל לרוע מזלו של השחקן, לטוברוק ישנו הסכם של כבוד עם מכבי נתניה, לפיו אם אחת הקבוצות מעוניינת בשחקן מסוים, לא יכולה הקבוצה האחרת לצרף אותו לשורותיה, כך שהוא נאלץ להישאר בחדרה. בסיום העונה ציפו גם השחקן וגם מכבי נתניה כי בחדרה יסכימו לשחררו, אבל זה לא קרה.

גורם בכיר במחלקת הנוער הסכים לומר: "חבל שכל הסיפור הזה יצא מפרופורציות. הופתענו לגלות על מקרה האלימות משחקן שלא היו איתו בעיות משמעת בכל התקופה, מאז הוא נמצא אצלנו ואנחנו מגנים זאת. מה שבטוח הוא שהשחקן לעולם לא יוכל להיות עוד שחקן הפועל חדרה ויצטרך לשלם פיצוי גדול בכדי שיוכל לשחק במועדון אחר".

בינתיים מתנהלים העניינים בבית המשפט. ביום שני השבוע ביקש עורך דינם של ארבעת החשודים לשחרר את אחד מהם שטרם שוחרר למעצר בית. רק אחד מתוך הארבעה, זה שלפי החשד תקף את קובי, נשאר במעצר. בינתיים ערערה התביעה על שחרור אחד העצורים למעצר בית והדיון בערעור שהיה אמור להיערך ביום שלישי השבוע נדחה ל-8 ביולי.

עו"ד נחמי פיינבלט, המייצג את ארבעת החשודים: "נראה כי כל הטררם ביחס למעצרם של הארבעה היה לשווא, שכן ההר הוליד עכבר. כמעט כולם שוחררו ואני מעריך שגם העצור הרביעי ישוחרר למעצר בית בקרוב. אני שמח על כך שבית המשפט, להבדיל מהמשטרה, לא שוקל את ייחוסו או זהותו של מתלונן, ולכן שקל את הדברים על סמך הראיות שהובאו בפניו. לנאשמים אין עבר פלילי והראיות לא מצדיקות מעצר עד תום ההליכים".

ממשטרת חדרה נמסר: "בעניין נפתח תיק חקירה שבסיומה הוגשו כתבי אישום".

איילת קדם, מיכאל וייסרמן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות