fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מה עושות מטריות ברחוב בשיא החום?

בקרוב שילוט אחיד לחנויות ובתי עסק. סמטת פלטרין (צילום: דוברות העירייה)

מיצג אמנותי מקורי: לאחרונה הוצבו בסמטת פלטרין בחדרה מטריות צבעוניות כחלק מהעבודות לשדרוג הסמטה.

לדברי מ"מ יו"ר דירקטוריון ויו"ר ועדת המכרזים ב"נחלים", המבצעת את העבודות, הרב בן ציון נורדמן, מדובר באחד הפרויקטים החשובים שמובילה החברה. נורדמן: "לפרויקט שיקום סמטת פלטרין חשיבות רבה. היא הופכת לחלק אטרקטיבי ומזמין במרחב העירוני, ופיתוחה מביא לתוצאה ברוכה שתשליך על כל מרכז העיר".

סמטת פלטרין מחברת בין גן המייסדים (רחוב רוטשילד) ורחוב הרברט סמואל ובנוסף מתחברת לרחוב רוטשילד דרך רחוב הקצין מיטלמן. בסמטה קיימים סניף קופת חולים, מבני מסחר ומגורים, בתי קפה, קיוסקים ואלמנטים של ישיבה משולבי צמחייה. פיתוח הסמטה נועד להבליט את חזקותיה, כולל פוטנציאל החיבור לגן המייסדים, הרחוב המרוצף בעל נטייה מובהקת להולכי רגל, שימוש בצמחייה ובריהוט רחוב להגדרת המרחב, ומאפיינים נוספים.

בקרוב שילוט אחיד לחנויות ובתי עסק. סמטת פלטרין (צילום: דוברות העירייה)
בקרוב שילוט אחיד לחנויות ובתי עסק. סמטת פלטרין (צילום: דוברות העירייה)

בעבר לא ייצרה הסמטה הזמנה פנימה במרחב העירוני וזאת מאחר שהכניסה אליה מרחוב הרברט סמואל הייתה חסומה על ידי ריבוי חניות ניצבות, וגם בכניסה מרחוב רוטשילד היה מחסום. כמו כן היו אלמנטים שחסמו את המבט לגן המייסדים, כולל ריהוט רחוב מיושן.

בפיתוח הסמטה הושם דגש על הפיכתה לחלק מהרצף העירוני, כולל תאורה בשעות החשיכה להגברת תחושת הביטחון ברחוב.

בסמטה המשודרגת ייערכו באופן קבוע אירועים וירידי אמנים, וכבר בשבוע שעבר התקיים בה פסטיבל הבירה. המגמה היא שהמקום יהפוך למרכז בילוי ויסייע לקידום מרכז העיר.

בשלבים הבאים של העבודות מתוכננת התקנת סוככים (מרקיזות) ושילוט אחיד לחנויות ובתי העסק, בשיתוף עם ועד הסוחרים בסמטה, במטרה לשפר את חזותה באמצעות נראות אחידה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות