fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מדליית ארד לשמאילוב בתחרות המאסטרס ברוסיה

שמאילוב ומאמנו אורן סמדגה (צילום: עמוד הפייסבוק)

עונת הג'ודו לשנת 2017 הגיעה השבוע לסיומה עם תחרות המאסטרס שנערכה בסנט פטרסבורג שברוסיה. הג'ודוקא החדררתי ברוך שמאילוב רשם הישג ענק כאשר זכה במדליית ארד במשקל של עד 66 ק"ג. 

לתחרות זומנו 16 המדורגים הבכירים בעולם בכל משקל. שמאילוב הרשים כשהעפיל לקרב על מדליית הארד, שם פגש את צ'רלס צ'יבינה הברזילאי (14 בעולם), שזכה לעונש כבר על הפתיחה. אחרי חצי דקה נוספת הוא קיבל אחד נוסף על יציאה מהמזרן ודקה וחצי לסיום שמאילוב עלה על הלוח עם וואזרי, עליו שמר עד לסיום.

שמאילוב ומאמנו אורן סמדגה (צילום: עמוד הפייסבוק)
שמאילוב ומאמנו אורן סמדגה (צילום: עמוד הפייסבוק)

״כחלק מהתכנית שלי לאולימפיאדת טוקיו אני מנסה להריץ שני ספורטאים באותו משקל, כדי לייצר עירנות ודריכות״, אמר מאמן נבחרת הגברים אורן סמדג׳ה, ״טל פליקר כרגע מוביל את המירוץ, וטיפה מאחוריו נמצא שמאילוב. השנה הצלחנו לזכות במדליה בכל טורניר שאליו יצאנו״.

אצל הנשים התחרתה בת זוגתו של שמאילוב, הבולגריה בטינה טמלקובה שהעפילה רק לבית ניחומים אך לא הצליחה לזכות במדליה. טמלקובה (עד 52 ק"ג) עברה בניקוד זהב את אנג'ליקה דילגדו האמריקאית והפסידה בדרך דומה לאריקה מירדה הברזילאית, מדליסטית הארד מאליפות העולם האחרונה. בבית הניחומים ספגה איפון מג'ודוקא מרומניה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות