fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מדליית ארד לנבחרת הותיקים של ישראל בכדורעף

צילום: איגוד הכדורעף

לראשונה בהיסטוריה של מדינת ישראל, בשבוע שעבר יצאה נבחרת הוותיקים בכדורעף לאליפות העולם שנערכה בלוטראקי ביוון וחזרה עם מדליית הארד.

לטורניר הגיעו עשר נבחרות ולאחר יומיים של משחקי בית מוקדם, הצליחה נבחרת ישראל לסיים במקום השני בבית המוקדם לקראת שלב ההצלבה. המשחק הראשון בשלב ההצלבה סידר מפגש עם קנדה שסיימה שלישית את בית א' והוותיקים ניצחו בקלות 17:25, 12:25.

צילום: איגוד הכדורעף
צילום: איגוד הכדורעף

בהמשך ההצלבה הגיעו הפסדים זהים לנורבגיה ואיטליה (2:0). משם עברו הוותיקים לבית המפסידות בו ניצחו את ארה"ב, והפסידו לנורבגיה בשתי מערכות. במפגש האחרון לטורניר, על מדליית הארד מול ארה"ב, חגגו החבר'ה ניצחון 0:2  (19:25, 17:25).

הנבחרת שהודרכה על ידי גוסטבו מקסיק הגיעה לטורניר עם 12 שחקנים וביניהם אליעזר כגן ממושב אמוץ שנחשב לאחד משחקני העבר הגדולים של הפועל מעפיל ועירוני חדרה ודן אריאל מפרדס חנה. מדובר בשני שחקני עבר של נבחרת ישראל וכגן היה זה שיזם ודחף את ההשתתפות של נבחרת ישראל לותיקים בטורניר הזה.

אריאל בן ה-48 שימש גם שחקן בקבוצה וגם כפיזיוטרפיסט בנבחרת. אריאל שעובד במכון במרפאת דגני אמר: "הבנו שצריך לנצח אך לא פיללנו כשיצאנו מהארץ, לאחר כשבעה אימונים שנגיע להישג הזה. תחזוקת השחקנים הייתה חשובה ביותר מכיון שבטורניר שיחקנו שני משחקים ביום ברצף של ארבעה ימים. ניצחון כפול על האמריקאים בשני משחקים באותו היום היקנה לנו את המקום השלישי. ניצחנו מדינות הנמצאות בטופ העולמי. כדאי להמשיך ולעסוק בספורט וגם להאמין שאפשר לנצח גם ענקים ממדינות זרות".

למשלחת הצטרף השופט הבינלאומי לשעבר גדי איזיקוביץ' ששפט את משחק הגמר לסניורים לגילאי 60. 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות