fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מגעים מתקדמים לאיחוד בין חדרה לגבעת אולגה

בלעדי: בימים האחרונים נפגשו ראשי שני המועדונים וסיכמו על דרך משותפת. רועי אביטן מגבעת אולגה ואיציק בן תורה מהפועל חדרה יעמדו בראש המערכת
יואב קובי (צילום: שלומי גבאי)
יואב קובי (צילום: שלומי גבאי)

 

רועי אביטן רועי אביטן (צילום: ארכיון)

האם הפועל חדרה ומועדון ספורט גבעת אולגה לאיחוד היסטורי? במהלך הימים האחרונים נערכו מספר פגישות בין ראשי שתי האגודות ובהן סוכם על דרך משותפת כבר מהעונה הקרובה. ל"חדשות חדרה" נודע כי בתיווכו של ראש העירייה חיים אביטן נפגשו ראשי חדרה איציק בן תורה ויואב קובי עם יו"ר גבעת אולגה רועי אביטן והציעו לחתום על איחוד בן שני המועדונים. על פי ההסכם המסתמן שני המועדונים יוקצבו ישירות מתקציב העירייה ויזכו לתמיכה נרחבת של ראש העיר בשנים הקרובות בכדי לבנות קבוצה אטרקטיבית שתוך שנתיים תתמודד על עלייה לליגה הלאומית.

יואב קובי
יואב קובי (צילום: שלומי גבאי)

באולגה הבטיחו כי המועדון יסגור את כל החובות מהעונה האחרונה וכי השחקנים ששייכים לקבוצה יהפכו להיות אוטומטית שחקנים של הקבוצה המאוחדת. מהפועל חדרה הבטיחו כי המועדון יקלוט את שחקני אולגה ותוך זמן מוקצב המועדון ייקרא הפועל חדרה- גבעת אולגה. מי שאמורים לעמוד בראש הקבוצה המאוחדת הם רועי אביטן ואיציק בן תורה. אחמד ווהאב צפוי להתמנות למאמן הקבוצה המאוחדת. הקבוצה תשחק מחצית ממשחקיה הביתיים במגרש בחדרה ומחצית במגרש בגבעת אולגה.

כעת הנושא אמור להיות מוכרע על ידי ראש העירייה חיים אביטן שאמור לאשר את ההסכם ולהבטיח עתיד כלכלי למועדון המאוחד. גורם המקורב בעסקה סיפר: "מדובר בשיחות מתקדמות כאשר ראש יכול להכריע את עתיד הכדורגל המקומי".

עוד נודע בנושא כי המועדון האולגאי יימכר לאחת הקבוצות מהליגה הנמוכה יותר וכי התשלום עבור המכירה יהיה חלק מהתקציב של המועדון המאוחד. הרעיון לאיחוד הכניס הרבה רוח אצל אוהדי הקבוצה שטענו כי מדובר באחד הצעדים הגדולים של הספורט החדרתי בשנים האחרונות. אחד מאוהדי אולגה סיפר: "אם זה יקרה, זה ישדרג את הכדורגל המקומי להרבה שנים קדימה. אנחנו מקווים כי הנושא ייצא לפועל והכדור נמצא אצל ראש העיר".

בעיריית חדרה מסרו כי ראש העיר מתכוון לבדוק את המהלך לעומק אך אין ספק כי מבחינתו מדובר בצעד מבורך. גורם בעירייה: "זה אמור להיות אחד ההישגים הגדולים של ראש העירייה בשנים האחרונות".

יו"ר חדרה יואב קובי ויו"ר גבעת אולגה רועי אביטן אישרו את הפרטים, אך סירבו להתייחס.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות