fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

למה נחסמה הדרך לרכבת?

עובדים בדרך אל הרכבת (צילום: נטע פלג)

הדרך לתחנת הרכבת בחדרה מכיוון מרכז הקניות שערי חדרה סגורה בימים האחרונים בגלל שיפוצים. תושבים מתלוננים, כי העבודות מבוצעות לאורך כל שעות היום והמצב יוצר פקקי תנועה בשעות מסוימות ומקשה על ההגעה לרכבת ולמרכז הקניות.

"הייתי רוצה לדעת מהי מטרת השיפוצים ומי אחראי עליהם? כמה זמן הם אמורים להימשך והאם יש דרך להקל עלינו", אמרה תושבת העיר ל"חדשות חדרה".

עובדים בדרך אל הרכבת (צילום: נטע פלג)
עובדים בדרך אל הרכבת (צילום: נטע פלג)

מעיריית חדרה נמסר בתגובה: "עיריית חדרה החלה בביצוע שלב ב' של פיתוח רחוב יהודי פקיעין, בקטע שבין רחוב קלז ורחוב פרנק. בתיאום עם משטרת חדרה נסגר קטע הכביש לתנועת כלי רכב, והנהגים מתבקשים לנסוע בדרכים חלופיות. בימים אלה מתבצעת הכנת השטח לקראת העבודות, שהחלו ביום ראשון השבוע וצפויות להימשך כחודש.

"העבודות בשלב ב' מבוצעות באמצעות החברה הכלכלית חדרה, שביצעה גם את שלב א' של הפרויקט, ויכללו חפירה לצורך סלילה, ניקוז, תיעול, פיתוח וסלילת אספלט, הקמת מדרכות והתקנת תאורה בקטע הרחוב וכן עבודות לשיפור הסדרי הבטיחות והתעבורה, כל זאת עד למתחם המסחרי שערי חדרה. בתום העבודות של סלילת שלב ב', תתאפשר נסיעה בכביש חדש ללא מהמורות מצומת ביאליק עד לתחנת רכבת חדרה מערב.

"יוזכר, כי שלב א' של הפרויקט בוצע בשנה שעברה, אחרי עשרות שנים שהדרך הייתה פיראטית, לא סלולה ורבת מהמורות. שלב א' כלל את הכשרת הדרך וסלילתה מרחוב פרנק ועד לרחבת גן האירועים יער חדרה, מה שמקצר בהרבה את הנסיעה לתחנת הרכבת ומאפשר לעקוף את הפקקים בכביש 4 בשעות הלחץ".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות