fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לטובת הקהילה: משחק כדורסל בין ותיקי מכבי חדרה לוותיקי מכבי תל אביב

ותיקי מכבי איבצ'ר חדרה ומכבי רלף קליין תל אביב נפגשו למשחק שכל הכנסותיו קודש לרכישת מכשיר העשרה למועדון לבעלי צרכים מיוחדים
מכבי רלף קליין תל אביב
מכבי רלף קליין תל אביב (צילומים: עיריית חדרה)

במסגרת שיתופי הפעולה לקידום הספורט ההישגי ושילובו במטרות חברתיות-קהילתיות התקיים בחדרה משחק כדורסל בין ותיקי מכבי תל אביב לוותיקי מכבי איבצ'ר חדרה, אשר כל הכנסותיו נועדו לרכישת חדר לפעילות העשרה אינטראקטיבית למועדון המשרת אוכלוסייה בעלת צרכים מיוחדים. חבורת הזמר של אקי"ם, שהשתתפה באירוע, ריגשה עם הנוכחים כאשר הופיעה בפני השחקנים והקהל הרב ולסיום הצטלמו חבריה עם כוכבי העבר משתי הקבוצות.

שיתוף הפעולה נולד בעקבות פגישתם של ראש העירייה צביקה גנדלמן, מ"מ ראש העיר עו"ד טל אליהו וחבר מועצת העיר עו"ד יניב דרי, עם דורון ג'מצ'י. המפגש אצל ראש העיר עסק בשיתופי פעולה אפשריים עם ג'מצ'י, המכהן כיום כיו"ר קבוצת הוותיקים של מכבי רלף קליין תל-אביב, לקידום הספורט ההישגי בחדרה ופרויקטים נוספים לטובת מטרות חברתיות-קהילתיות.

מטרת משחק הכדורסל הייתה כפולה; הן כתרומה ועשייה למען הקהילה והן כביטוי הוקרה לעברה הספורטיבי של חדרה בתחום הכדורסל. כידוע, בעבר היו לעיר קבוצות בליגת העל של הכדורסל הישראלי.

קבוצת הוותיקים של מכבי איבצר שחזרה את הרכבה מעונות 92/3 עם השחקנים: משה ברנר, סטיב שלכטר, אייל ודיסלבסקי, נתן פרקש, גיא הלל, גילי חממי, משה שמעוני, ניר אלון, והמאמן חיים קימלמן. בקבוצת הוותיקים של מכבי רלף קליין תל אביב בלטו דורון ג'מצ'י, טל ברודי, אולסי פרי, דני גוט, ציון קובה, אלון בן זקן. המשחק הסתיים בניצחונה של חדרה 62:54, ובחדרה התלוצצו שזו הפעם הראשונה בהיסטוריה שהקבוצה החדרתית גוברת על מכבי תל אביב הגדולה.

שילובו של ג'מצ'י נובע מהעובדה שמדובר במותג ספורטיבי, וככזה ניתן להעביר באמצעותו ביתר קלות מסרים קהילתיים-חברתיים וכן להיעזר בכישוריו הרבים כדי לקדם את הספורט ההישגי בעיר. משחק הכדורסל בין ותיקי שתי הקבוצות היווה אירוע ראשון במסגרת שיתופי הפעולה, כאשר המטרה היא שהקשר יעמיק ויוביל לאירועים רבים נוספים.

ראש העיר עם טל ברודי ואולסי פרי
ראש העיר עם טל ברודי ואולסי פרי

 

גדלמן זורק את זריקת הפתיחה
גדלמן זורק את זריקת הפתיחה
מכבי רלף קליין תל אביב
מכבי רלף קליין תל אביב (צילומים: עיריית חדרה)

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות