fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לחגוג את חנוכה במסע לחלל

לא רק בזכות אורות החנוכיה הבוהקים, השנה חג החנוכה בטכנודע שבחדרה, הולך להיות מואר במיוחד בטיול קסום בין הכוכבים. אז מה תקחו לטיסה לירח?
הטכנודע לוקח אותכם לחלל. צילום: עמותת תיירות כרמלים

זלילת סופגניות, סיחרור סביבונים וטיגון ליבבות זה בהחלט חגיגי וטעים, אבל במרכז לחינוך, מידע וטכנולוגיה הטכנודע שבחדרה, לוקחים את חג החנוכה גבוה לשמיים, בשלל פעילויות חלל ואסטרונומיה לכל המשפחה שימשכו במשך שלושה ימים.

מה למשל מחכה לנו?
פעילות מהנה  עם סביבון מערכת השמש במוזיאון המדע במסגרתה מחפשים את הכוכבים, משלימים את הגלקסיה ומסובבים. חוויה בתלת ממד, הכוללת סרט אסטרונומי בתלת ממד והדגמות מדעיות משעשעות באודיטוריום.

הדמיית שמי הלילה בפלנטריום: פעילות חווייתית המציגה את שמי הלילה כפי שהשתקפו בעיני הקדמונים, ללא עולם מוצף באורות החשמל. בפעילות נדבר על קבוצות כוכבים והקשר שלהם למיתולוגיה, ניווט באמצעות שמי הלילה, גלגל המזלות ועוד.

הטכנודע לוקח אותכם לחלל. צילום: עמותת תיירות כרמלים

סדנאות מעשירות באסטרונומיה שיתקיימו במעבדה. בינהן סדנת טסים לירח, הנועדה לגילאי 4-7. בסדנה נגלה מה לוקחים לטיסה לירח? במה שונים חיי האסטרונאוטים בחלל מהחיים על פני כדור הארץ? בסדנה לומדים המשתתפים הצעירים את משמעות המסע לחלל ותוך כך גם על ייחודיותו של כדור הארץ שלנו.

הישרדות בכוכב קריפטון: סדנה לגיל הבוגר יותר, הנועדה לגילאי 8 ומעלה. נפגוש אסטרונאוטים הנעים בחללית גישוש שנחתה על כוכב בגלקסיה מרוחקת, והם  נתקלו בבעיה – מלאי המים אזל. משתתפי הסדנה כצוות משימה נשלחו למצוא מים ראויים לשתייה על גבי הכוכב העוין. מדובר בסדנה פעילה ומרתקת הכוללת משימות חקר וניסוי במעבדה.

הביקור בפלנטריום והשתתפות בסדנאות הינם בתשלום נפרד בקופות הטכנודע.

 הטכנודע, גבעת אולגה, חדרה, ראשון- שלישי, 21-23.12.14,
בין השעות 09:00-16:00, לפרטים: 04-6333505

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות