fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כפא סבא תחילה

אכזבה בקבוצת הכדורעף של עמק חפר/מנשה/חדרה מהמיקום בסיום העונה הסדירה. ברבע גמר הפלייאוף תפגוש הקבוצה את כפר-סבא ובחצי הגמר תחכה לה מטה אשר הבלתי מנוצחת
יצטרכו את התמיכה שלהם בפלייאוף. אוהדי חדרה (צילום: גדעון רוזנשטיין)
יצטרכו את התמיכה שלהם בפלייאוף. אוהדי חדרה (צילום: גדעון רוזנשטיין)

קבוצת הגברים המאוחדת של מכבי עמק חפר/מנשה/חדרה בכדורעף סיימה את העונה הסדירה עם הפסד למכבי הוד השרון. המשמעות הישירה של ההפסד היא מקום רביעי בסיום הליגה ומפגש בפלייאוף מול הפועל כפר-סבא, שסיימה את הליגה הסדירה במקום החמישי.

בחדרה התאכזבו מאוד מההפסד להוד השרון ומכך שבמקרה והקבוצה תעבור את כפר-סבא, היא תפגוש בחצי הגמר את הדאבליסטית, הפועל מטה אשר, שטרם הפסידה העונה. בקבוצה סיפרו כי הסיכוי לעבור את מטה אשר אפסי. לעומת זאת, אם הקבוצה הייתה מגיעה למקום השלישי היא הייתה אמורה להיפגש מול מכבי תל-אביב, אותה כבר ניצחה העונה. בנוסף, בחדרה מבינים כי גם שלב רבע הגמר מול כפר-סבא יהיה קרב קשה יותר מסדרה מול ירושלים, אותה היו פוגשים במקרה של ניצחון על הוד-השרון.

יצטרכו את התמיכה שלהם בפלייאוף. אוהדי חדרה (צילום: גדעון רוזנשטיין)
יצטרכו את התמיכה שלהם בפלייאוף. אוהדי חדרה (צילום: גדעון רוזנשטיין)

שלב רבע הגמר ישוחק בשיטת הטוב משלושה משחקים, כאשר לחדרה ישנו יתרון ביתיות. שלב חצי הגמר יהיה כבר בשיטת הטוב מחמישה משחקים, וכמובן שאם חדרה תגיע לשם, יתרון הביתיות יהיה של מטה אשר.

יו"ר המועדון המאוחד, גדעון רוזנשטיין: "לצערי סיימנו את העונה הסדירה עם הפסד. רצינו מאוד את המקום השלישי. יהיה לנו קשה גם מול כפר סבא ברבע הגמר ועוד יותר קשה להפתיע אחר כך את מטה אשר. למרות הכל מדובר באחת העונות הטובות ביותר שלנו בשנים האחרונות וננסה להתגבר על המכשול ולהפתיע".

בסוף החודש צפויים ראשי המועדון להיפגש עם ראש עיריית חדרה, צביקה גנדלמן, ולהציג בפניו תוכנית לבנייה מחדש של קבוצת הנשים, שאמורה לשחק בעונה הבאה בליגה הראשונה. לפני שלוש שנים הייתה לחדרה את אחת מקבוצות הנשים הטובות בישראל, שאף הגיעה לגמר גביע המדינה, אך הקבוצה נסגרה בשל קשיים כלכליים.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות