fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כחלון ליווה את אימו לקלפי בגבעת אולגה

"הו הא מי זה בא שר האוצר הבא", כך התקבל הבוקר יו"ר מפלגת כולנו משה כחלון בגבעת אולגה. על חשיפת ההקלטות אמר כחלון: "חבל לי מאוד שכך בוחרים להתנהג בליכוד"
היא האוצר האמיתי. כחלון משבח את אימו ביום הבחירות (צילום: שלומי גבאי)
היא האוצר האמיתי. כחלון משבח את אימו ביום הבחירות (צילום: שלומי גבאי)
היא האוצר האמיתי. כחלון משבח את אימו ביום הבחירות  (צילום: שלומי גבאי)
היא האוצר האמיתי. כחלון משבח את אימו ביום הבחירות (צילום: שלומי גבאי)

משה כחלון, יו"ר מפלגת כולנו, הגיע מעט אחרי השעה 10 בבוקר למרכז גבעת אולגה, שם המתינו לו עשרות פעילים כאשר ליווה את אמו מיסה להצביע בקלפי שנמצא במתנ"ס בגבעת אולגה. כחלון, בן שכונת גבעת אולגה, התקבל בקריאות "הו הא מי זה בא שר האוצר הבא" על ידי תומכים שחלקם גדלו איתו יחד בשכונה.

כמובן שיחד איתו היו גם חלק מבני המשפחה. לכחלון ציפו צוותי תקשורת רבים, שרצו לשמוע ממנו בעיקר מה דעתו על פרשת הזיופים האחרונה של הליכוד והקלטות שהופצו כביכול בשמו. האם מיסה התרגשה מאוד ולא הסכימה להגיד יותר מדי. אחותו של כחלון, לאה אבוטבול, אמרה תוך שהיא מלווה את אמה: "היא האוצר האמיתי שלנו. לא חשוב מה יהיה בבחירות, היא האוצר שלנו". כחלון עצמו התראיין לכלי התקשורת הרבים במקום ואמר: "חבל לי מאוד שכך בוחרים להתנהג בליכוד, אבל אנחנו מתרכזים בעצמנו, בעבודה שלנו, באמונה שלנו, ובדרך שלנו. יש לנו מטרה ואנחנו נשיג אותה".

 כתב: אסי קוטין

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות