fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כולם נסעו לאילת וחדרה הפסידה 2:0

חדרה הפסידה למכבי צור שלום במגרש הביתי. השחקנים העדיפו לחלק את האכזבה מהמשחק לשניים: סגל הקבוצה נסע לספורטיאדה באילת, והסיבה השנייה: התחושה הייתה של משחק סוף עונה. בעניין אחר, אסף מנדס לא יחתום בחדרה
מומו ניסטל
קפצתי לאילת. מומו ניסטל (צילום: שלומי גבאי)

אכזבה קשה בהפועל חדרה לאחר הפסד ביתי 2:0  למכבי צור שלום, אתמול (שני).  בחדרה העדיפו  לחלק את האכזבה לשניים: סיבה לראשונה היא נסיעתם של מאמן הקבוצה אייל עמר, עוזרו מומו ניסטל והיו"ר יואב קובי "לספורטיאדה" לאילת ובעצם השלושה חסרו בשני אימונים חשובים לקראת המשחק.

הסיבה השנייה: ההופעה הראשונה של הקבוצה במגרשה הביתי 'הפועל חדרה' שאושר השבוע על ידי משרד התעשייה והמסחר. עד עתה שיחקה חדרה במגרש בגבעת אולגה.

גורם בקבוצה הסביר כי באימונים האלה הייתה הרגשה של סוף עונה ולא לפני משחק חשוב בליגה. שחקן בקבוצה הסביר: "זה קצת לא ברור כאשר כולם נסעו לאילת. היה צריך שמשהו לאו דווקא אייל עמר יישארו ויהיו עם הקבוצה". המאמן חזר כבר במוצאי שבת והעביר אימון לקבוצה".

חדרה הגיעה למשחק לאחר שתי ניצחונות על מעלות ומכבי כפר כנא וחניכיו של אייל עמר רצו ליצור ניצחון שלישי ולהידבק לצמרת הגבוהה. חדרה עלתה למשחק הזה עם ההרכב המלא ועם השוער הצעיר מייק בעדאש. בקישור עלה לראשונה אמיר טמניו במקומו של אדינו ימהרן.

המשחק הזה נפתח בקצב איטי כאשר שתי הקבוצות משחקות לאט גם בשל חום כבד וגם בגלל שהמשחק הזה נערך כמעט ללא קהל. בדקה השלושים הגיעה חדרה למצב הראשון שלה כאשר הטריו אמיר טמניו, סלים עמאש ומנשה זלקה עשו דאבל פס נהדר ולסיום טמניו בעט מ-18 מטרים אבל השוער של צור שלום הדף מצוין. גם צור שלום הספיקה להגיעה למצב קורץ אבל בעדאש עצר מצוין.

מומו ניסטל
קפצתי לאילת. מומו ניסטל (צילום: שלומי גבאי)

בתחילת המחצית השנייה שגה עמר כאשר הוציא טמניו והעלה במקומו את החלוץ מאהר ג'ברין. צור שלום פתחה את המחצית השנייה מצוין ובדקה ה-58 עלתה ליתרון לאחר שהגבהה מצד ימין מצאה את המגן חיים קימה לבדו מול השער והוא בעט פנימה וניצל טעות קשה של המגן אדם וייר. גם לאחר השער המשיכה צור שלום לשלוט במשחק למרות שהחלוץ החדרתי מנשה זלקה יכל להשוות אבל השוער של צור שלום אלי ברקוביץ הציל.

12 דקות לסיום שוב טעות קשה בהגנה החדרתית. אבי קרמר מאבד כדור כ-30 מטרים משערו והחלוץ עדן יניב חוטף את הכדור עובר בדרך את מור דהן ומכניע מקרוב את בעדאש, 0:2 לצור שלום. עד לסיום עוד ניסו החדרתים לחזור למשחק אבל ללא תכלית וצור שלום רושמת את ניצחונה הראשון העונה.

מאמן צור שלום, אילן אטלי אמר בסיום: "קודם כל היה לי יתרון שהמשחק נערך ביום שני ולא בשישי והיה לי עוד מספר ימים ללמוד את הקבוצה. אני מרוצה שראית הרבה דברים שלא חשבתי שאני אראה במשחק הראשון שלי. לקחתי את שני המשחקים הראשונים ללמוד את הקבוצה ושמחתי שניצחנו את המשחק הראשון.

"החלטתי לא לעשות זעזועים גדולים לקבוצה שעופר השאיר פה. הוא השאיר קבוצה טובה ורק אחרי המשחק מול מעלות אחשוב על שינויים כאלה ואחרים. אני רוצה להדגיש שהניצחון הזה הוא בעיקר של השחקנים שהוכיחו הקרבה, אחריות ומסירות גדולה ואני שמח על כך".

בנושא אחר, השבוע אסף מנדס שהתאמן בשבוע שעבר במועדון החליט שלא לחתום בחדרה. במועדון הסבירו כי לשוער היו דרישות גבוהות לאו דווקא כספיות אלא גם מנהלתיות כאשר הוא דרש מלכתחילה שתי זוגות נעליים ושתי זוגות כפפות ובקבוצה הסבירו כי לא רוצים להיכנס עם השוער למשא ומתן בנושאים אלה והחליטו לוותר עליו.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות