fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל: מאמן חדש לקבוצת הנוער

 רמון וולפסון, צילום: מכבי איבצר חדרה
 רמון וולפסון, צילום: מכבי איבצר חדרה

מחלקת הנוער של עירוני חדרה בכדורסל החלה את הכנותיה לעונה הבאה וכבר השבוע הודיעו במועדון על חיזוק משמעותי בסגל המאמנים עם הצטרפותם של רמון וולפסון ודן ויינברג. וולפסון נחשב לאחד המאמנים הטובים במחלקות נוער יאמן את קבוצת הנוער ונערים א' של חדרה.

וולפסון, בן 44, ממושב אמץ, נשוי עם שלושה  ילדים התחיל את קריירת האימון שלו בעמק חפר בשלוחה של גבעת חיים ולאחר שלוש שנים עבר לאמן בכפר ויתקין וקבוצות המובחרות של העמק. בין השאר אימן בקבוצת הנערים בליגה ארצית, שלוש שנים אימן בקבוצת נערים בליגה הלאומית ואף הוביל אותה לחצי הגמר, אליפות בליגה הלאומית ועונה אחת בליגת העל.

 רמון וולפסון, צילום: מכבי איבצר חדרה
רמון וולפסון, צילום: מכבי איבצר חדרה

אגב, באותה עונה הוא הגיע גם לרבע גמר גביע המדינה שם הודח על ידי מכבי תל אביב. בנוסף ברזומה של וולפסון יש שתי אליפויות עם קבוצות נערים בליגה המחוזית, שתי אליפויות עם כיתות ז' ושתי אליפויות במסגרת הקטסל.

לאחר המינוי אמר: "אני שמח מאוד לבוא למועדון עם עבר מפואר כמו של חדרה. יש פה צוות אנושי מדהים. אני מאמין שיחד עם עבודת צוות נצליח להחזיר את המועדון למקום הראוי לו".

המאמן השני בחדרה הוא דן ויינברג. ויינברג, בן 35, מגיע מחיבת ציון ואימון בעבר בקבוצות הילדים בבת חפר. בעבר זכה באליפות עם ילדים מחוזית של בת חפר וגם בגביע האיגוד כעוזר מאמן בקבוצת הבוגרים של עמק חפר.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות