fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל: גיא לויצקי חתם במכבי חדרה

ההחתמה של הקיץ: אחד השחקנים המוכשרים בליגה הצטרף לקבוצה של טל נימצן ומשלים סגל איכותי. גם אושרי וורקנה חתם בקבוצה, שהחלה השבוע באימונים
גיא לויצקי. יש ממנו ציפיות (צילום: מכבי עירוני חדרה)

קבוצת הכדורסל של עירוני חדרה פתחה השבוע את אימוניה הרשמיים לעונה הקרובה. עוד קודם לכן ערכו במועדון מסיבת פתיחת העונה בה עשו היכרות עם הסגל החדש של הקבוצה ודובר על התוכניות של הקבוצה הבוגרת לעונה הקרובה.

רגע לפני פתיחת העונה ביצעו בחדרה עוד שתי החתמות מעניינות בדמותם של אושרי וורקנה וגיא לויצקי. החתמתו של לויצקי היא למעשה ההחתמה של הקיץ כאשר מדובר באחד השחקנים המוכשרים ביותר שגדלו בישראל.

גיא לויצקי. יש ממנו ציפיות (צילום: מכבי עירוני חדרה)
גיא לויצקי. יש ממנו ציפיות (צילום: מכבי עירוני חדרה)

לויצקי, בן 26, (2.05 מ') מתל אביב גדל במחלקת הנוער של בני הרצליה ושיחק בעבר בנבחרת הנוער כאשר נחשב לכישרון הגדול ביותר בגילו. לויצקי החליט להתגייס לסיירת מטכ"ל מה שלמעשה עצר לו את הקריירה. לאחר השרות חזר השחקן לכדורסל מקצועני ובעונה האחרונה שיחק במכבי רעננה מהליגה הלאומית. בשל היכרותו עם המאמן טל נימצן שוכנע הקיץ לויצקי להצטרף לקבוצה המחודשת של חדרה.

וורקנה, בן 21 (1.85 מ'), גדל בבאר שבע ושיחק בעונה האחרונה בהפועל באר שבע. וורקנה בעל משפחה בחדרה ובן דודו משחק במועדון. השניים למעשה סגרו את הסגל החדש של הקבוצה שכולל גם את: יובל גורפיין, טום ולסנקו, אלון דמבינקי, יריב חג'ג', אביחי בן דוד, שאולי שלויים, ליאור סידס, עומר כהן, איתי אבודרהם, רון סררו ועמית בסן. עוזר המאמן של טל נימצן הוא יאיר שלויים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות