fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל : הפועל חדרה תיקרא על שם שולם שוורץ

ראשי הקבוצה קיבלו אישור רשמי מההתאחדות. משחק הוקרה לזכרו של שחקן העבר האגדי ייערך ביום חמישי מול מכבי חיפה
שולם שוורץ ז"ל. מוקירים אותו (צילום: שלומי גבאי)

ראשי הפועל חדרה/גבעת אולגה קיבלו השבוע אישור מההתאחדות לכדורגל לשנות את שם הקבוצה להפועל 'שולם שוורץ' חדרה/גבעת אולגה. בתחילת העונה פנו ראשי חדרה להתאחדות וביקשו לשנות את השם לזכרו של גדול שחקני המועדון, שהלך לעולמו לפני כשנה.

בחדרה החליטו לערוך משחק הוקרה לזכרו של שוורץ וכבר ביום חמישי יתקיים במגרש העירוני משחק ידידות מול מכבי חיפה, לא אוהדים רבים בחדרה. במהלך המשחק יציגו אנשי חדרה את החולצות החדשות עם הכיתוב של השם החדש. אגב, המשחק מול חיפה יהיה המשחק הראשון באיצטדיון העירוני לאחר שזרוע חורף.

יו"ר חדרה, אורן גולן: "אנחנו שמחים להוקיר ולזכור את שמו של שולם שוורץ שהיה גדול שחקני המועדון. אומרים שמי שלא זוכר את העבר, אין לו עתיד, אז אנחנו בהחלט זוכרים את העבר. אנחנו שמחים שמועדון גדול כמו מכבי חיפה הסכים להגיע ולקחת חלק במשחק".

שולם שוורץ ז"ל. מוקירים אותו (צילום: שלומי גבאי)
שולם שוורץ ז"ל. מוקירים אותו
(צילום: שלומי גבאי)

אגב, לפני הפנייה להתאחדות פנו ראשי חדרה למשפחת אביטן וביקשו את אישורם למהלך. כזכור, עד עתה הקבוצה (אולגה) נקראה על שמו של ערן אביטן שנהרג לפני מספר שנים בתאונת דרכים.

שחקני הפועל חדרה/גבעת אולגה לא ייצאו לבית מלון ערב המשחק מול הפועל כרמיאל/צפת היום (שישי), אלא יגיעו למשחק באוטובוס שייצא כמה שעות קודם לכן מחדרה. במועדון חשבו בתחילה להוציא את הקבוצה יום לפני המשחק לבית המלון ולערוך שם ערב גיבוש, אבל התנאי היה ניצחון על מגדל העמק. הבעיה היא שהשחקנים לא עמדו במשימה, ונוצחו 2:1 במגרשם הביתי. אסי גומה אומנם העלה את חדרה ליתרון מוקדם, אבל הקשר אמיר טמניו הורחק עוד במחצית הראשונה ומגדל העמק ניצלה זאת כדי לעשות מהפך.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות