fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"יש נחשים בשכונה ויש עכברים בגודל של חתולים"

המתמודדים לראשות העיר, צביקה גנדלמן ושלמה בוזגלו, חמושים בפרופ' יוסי יונה, נפגשו עם פעילי פורום קיפוד ונפגשו עם תושבי שכונת גני אלון כדי לשמוע מקרוב על המצוקות
פורום קיפוד
פורום קיפוד (צילום: איילת קדם)

ביום חמישי האחרון, בשעה שמונה בערב, התכנסו פעילי פורום 'קיפוד' למען דיור ציבורי ושיפור פני השכונות בשכונת גני אלון, לפגישה משותפת עם תושבי השכונה ועם המתמודדים לראשות ולמועצת העיר, שהגיעו כדי לומר את דברם לפי הבחירות. בפגישה נכחו המועמדים לראשות העיר צביקה גנדלמן ושלמה בוזגלו וכן המועמדים למועצת העיר טל אליהו וצביקה לזרוביץ' וכן הפרופ' לפילוסופיה של החינוך ומייסד השת הדמוקרטית המזרחית יוסי יונה. את שיאו של הכנס, היווה נאומה הספונטני של פעילת השכונות סווטה, כפי שהיא מציגה את עצמה. שקצרה מחיאות כפיים סוערות מקרב קהל תושבי השכונה כשאמרה למועמדים: "אני 20 שנה גרה בשכונה ולא ראיתי אתכם. תבואו ותראו איך אנחנו חיים".

פורום קיפוד
תושבי שכונת גני אלון (צילום: איילת קדם)

פורום קיפוד, המורכב משישה פעילים מרכזיים, פועל מזה מספר חודשים למען קידום הדיור הציבורי בחדרה. הכנס הנוכחי עם המתמודדים לראשות ולמועצת העיר שהתקיים בשכונת גני אלון, הוא השני במספר. הראשון התקיים לפני כחודש בשכונת גזית.

במהלך הכנס, הבטיח אליהו לחברי הפורום: "אף אחד לא יצר את צעדיכם ואני בטוח שכולנו נעזור ונתמוך בכם, על מנת שהרעיון שהעליתם לדיור ציבורי בר השגה בעיר יקרום עור וגידים. אני מקווה שבקדנציה הבאה נוכל להביא למצב של פינוי בינוי בשכונות, תוך הוספת אחוזי בנייה".

הכתבה המורחבת ביום שישי בעיתון ב"חדשות חדרה"

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות