fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יש מועמד לשער העונה

ויטלי גנון (צילום: שלומי גבאי)

בחדרה היו מאוד מרוצים לאחר הניצחון 0:2 בחוץ על הפועל הרצליה. בחדרה הסבירו את השמחה בעיקר בעובדה שהקבוצה הוציאה כמעט לחלוטין את הרצליה מהמאבק על המקום הראשון ובעיקר הוכיחה לרובי שפירא חיפה ולהפועל איכסל כי מקומה בראש הטבלה מוצדק.

המצב הראשון במשחק הגיע כבר אחרי עשר דקות, כשמשה בן לולו הצליח לשגר כדור שנעצר במשקוף. חדרה פתחה טוב יותר, הניעה את הכדור, הכתיבה את קצב המשחק, אך לא הצליחה להגיע להזדמנויות ממשיות מלבד המצב הבודד של שחקן הרכש החדש. 0:0 בהפסקה.

החצי השני של המשחק לא היה דומה לראשון. שחקני שתי הקבוצות יצאו מחדרי ההלבשה וסיפקו 45 דקות של כדורגל טוב כיאה לשתי קבוצות צמרת. שתי דקות מהפתיחה בן בן שושן היה אחראי למצב הראשון של הרצליה במשחק, אבל נמרוד כהן קלט בלי בעיה. בדקה ה-49 קיבלנו החמצה שלבטח תהיה מועמדת להחמצת העונה. אסי גומה שלח כדור עומק אדיר למשה בן לולו, אבל האחרון, מחמישה מטרים אלכסונית מול שער ריק, שלח כדור נוסף למשקוף.

ויטלי גנון (צילום: שלומי גבאי)
שער העונה? ויטלי גנון (צילום: שלומי גבאי)

בדקה ה-59 אסי גומה הגיע להזדמנות ענקית. כדור עומק נשלח לעבר החלוץ, כשהוא בתוך הרחבה. גומה השתהה עם הבעיטה, אבל גיל סלם הצליח לגלוש נהדר מאחור ולהרחיק לקרן.

לאחר דקה בלבד קיבלנו את השער הראשון, ואחד כזה שיהיה מועמד לשער היפה ביותר לשנת 2017. ויטלי גנון קיבל כדור בצד ימין של הרחבה מעומר הלוי, ושלח טיל לפינה הקרובה שפגע במשקוף וחדר פנימה, 0:1 לחדרה.

מאוכזב. מומו ניסטל (צילום: שלומי גבאי)
מרוצה. מומו ניסטל (צילום: שלומי גבאי)

שער היתרון הימם את שחקני הפועל הרצליה. בדקה ה-90 הגיע השער השני במתפרצת קטלנית. אמיר טמניו הוציא לדרך את המהלך כשמסר כדור נהדר למנשה זלקה, האחרון פתח מבערים, חדרה לרחבה ובמצב של שניים על אחד הוציא רוחב לאלירן שמש, שהיה לבדו ומול שער ריק כבש את השני, 0:2. בסיום חגגו שחקני הקבוצה יחד עם 400 האוהדים שהגיעו לתמוך ולדחוף.

מאמן חדרה, מומו ניסטל, אמר: "כמובן שאחרי שתי תוצאות תיקו אני מרוצה מניצחון בהרצליה. המגרש הזה מאיר לנו פנים לא בפעם הראשונה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות