fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ירמישין: קבוצה צעירה לא יכולה לעלות ליגה

הפורוורד החדש של מכבי עירוני חדרה מאוד מאמין בקבוצה שלו, אבל סבור שזה עדיין לא מספיק כדי להיות בצמרת הגבוהה * על הקריירה שלו הוא אומר: "יכול להיות שעשיתי טעויות בבחירת הקבוצות"
חיזוק לחדרה. ולאדי ירמישין (צילום: יניב לני)

קבוצת הכדורסל של עירוני חדרה פתחה לא טוב את העונה. הקבוצה דשדשה בתחתית, אבל אז התעשתו חניכיו של טל נימצן ופרט לשני הפסדים בשבועיים האחרונים, חדרה משחקת כדורסל איכותי שממקם אותה קרוב לצמרת.

למרות ההצלחה היחסית, במועדון הבינו כי הקבוצה עדיין חייבת חיזוק והחתימו את הפורוורד ולאדי ירמישין.

ירמישין, בן ה-32, נחשב בעברו לאחד הכישרונות הגדולים בכדורסל הישראלי ואף נמנה לנבחרת העתודה שזכתה במקום השני באליפות אירופה. בראיון מיוחד ל"חדשות חדרה" מספר ירמישין על ההחלטה להגיע לחדרה ועל ההחלטה להישאר בליגות הנמוכות ולוותר על מקום בליגת העל.

איך הגעת לחדרה?
"התחלתי את העונה במעלה אדומים. אחרי כמה מחזורים החליטו בהנהלה לבצע זעזוע ופיטרו את המאמן. החלטתי שללא המאמן אני לא רוצה להישאר ולמרות ניסיונות שכנוע של ההנהלה, הגענו להסכמה שתמורת פיצוי כספי שלי, ייתנו לי ללכת. לפני 3 שבועות פנה אלי טל נימצן מאמן חדרה וסיפר לי על המקום והיעדים של חדרה וזה נשמע לי מאתגר".

איזה מקום מצאת בחדרה?
"מצאתי מקום מאוד משפחתי וקבוצה מאוד צעירה שעובדת קשה. הרבה שנים לא ראיתי קבוצה בליגה הזאת שעובדת כל כך אינטנסיבי. בשבועיים האלה למדתי הרבה על הקבוצה ויש רצון טוב להצליח. יש רצון גדול להתקדם ובבוא הזמן גם לעלות ליגה. זה משהו שנבנה וזה משהו שיכול לקרות".

ולאדי ירמישין. נפצע במשחק האחרון וייעדר שבועיים (צילום: יניב לני)
ולאדי ירמישין. נפצע במשחק האחרון וייעדר שבועיים (צילום: יניב לני)

לדעתך כבר העונה הקבוצה תוכל להיאבק על עלייה?
"יש קבוצה מאוד צעירה, וקבוצה צעירה לא יכולה לעלות ליגה. אבל עם חיזוק של שחקן או שניים והניסיון שיהיה לשחקנים האלה בשנים הקרובות, תהיה כאן קבוצה מצוינת. חייבים סבלנות".
מה הציפיות ממך העונה?
"הניסיון שלי והעובדה שאני כשחקן ותיק יכול לעזור לחבר'ה הצעירים. אני לא חושב על הסטטיסטיקה האישית שלי אלא לבוא ולתרום מהניסיון שלי. מבחינה קבוצתית המטרה לסיים במקום הכי גבוה ולנסות להשתחל לפלייאוף".
שיחקת כבר ברמות הגבוהות, איך הגעת לליגה הזאת?
"שיחקתי כמה שנים בליגת העל ובליגה הלאומית, אבל בשלב זה של הקריירה אני נהנה בליגה הארצית. יכולתי להיות בלאומית, אבל בחרתי ליהנות יותר בליגה הארצית. בעבר הייתי כמה שנים בליגת העל אבל הרגשתי שלא עשיתי את הפריצה הנכונה ואני חושב שעשיתי גם כמה טעויות בבחירת הקבוצות בקריירה אבל אני מסתכל קדימה וטוב לי איפה שאני נמצא היום".י
ש כוונה לחזור לשתי הליגות הבכירות?
"ממש לא. מבחינתי טוב לי כאן ואני רוצה להגשים את המטרה של חדרה. בחרתי לא להיות בשתי הליגות הראשונות ואני מרוצה מהבחירה שלי".
לסיום מילה על הקהל של חדרה?
"הפתעה גדולה ונעימה. מאוד הופתעתי לראות 40 ילדים באים איתנו לעכו. אני מקווה שהקהל ימשיך להגיע ולמלא את האולם הקריר שלנו וייתנו לנו אנרגיות, חום ודחיפה. הם ייראו כדורסל מהנה".

 

על המגרש: הפסד נוסף

המשברון שהתחיל עם ההפסד בשבוע שעבר בעכו המשיך השבוע עם הפסד ביתי מביך להפועל לב השרון בתוצאה 75:81. לב השרון, שדורגה במקום הלפני אחרון בטבלה, הפתיעה את הקבוצה של טל נימצן כאשר חדרה מצידה הציגה את המשחק הגרוע של העונה.

בשורה רעה נוספת הגיעה מכיוונו של ירמישין, שפרק את כתפו ברבע השני והועבר מיד לבית החולים הלל יפה. לאחר מספר בדיקות נודע כי לא מדובר בפציעה רצינית מדי, אך עדיין השחקן ינוח שבועיים.

בשבוע הבא ייפתח הסיבוב השני כאשר חדרה תארח את עירוני נתניה. לאחר ההפסד ירדה חדרה למקום השביעי בטבלה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות