fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יחזקאלי נגד חברות הסלולר

סגנית ראש העיר חדרה כתבה מכתב חריף בנוגע לאנטנות המוצבות בסמוך לבנייני מגורים, בית ספר וגני ילדים. "במידה ולא יוסרו האנטנות, אתם תישאו באחריות"
חדווה יחזקאלי (צילום: שלומי גבאי)
חדווה יחזקאלי (צילום: שלומי גבאי)

 

סגנית ראש העיר חדרה, חדווה יחזקאלי, פנתה השבוע במכתב דחוף לחברות הסלולר השונות, במטרה לברר את פריסת האנטנות במזרח העיר.

לטענת יחזקאלי, במזרח העיר חדרה, מול השכונות אפרים, גבעת בוסל ודניה, מוצב תורן אנטנות סלולריות. לטענתה, "כיוון שמדובר בשטח פתוח, הרי שמטבע הדברים, אנטנות אלו פולטת קרינה סלולרית על בניינים רבים וברדיוס גדול. מדובר על בתים פרטיים, 20 בניינים רבי קומות, וכן בתי ספר שירת העשבים, וגני הילדים שניר ורקפת. עובדה זו מטרידה ומדאיגה רבים מהדיירים ומהורי הילדים".

יחזקאלי מציינת במכתב כי "לאחרונה הובהר על ידי פרופ' סיגל סדצקי, האחראית בנושא בריאות הציבור בהיבט של קרינה בלתי מייננת,  שמעולם לא הייתה הגנה בריאותית לציבור לפי התקן לקרינה הבלתי מייננת. משמעות דבריה היא שהאנטנות נפרסו ללא מתן הגנה בריאותית לציבור במסגרת התקן לקרינה הבלתי מייננת".

חדווה יחזקאלי. מתבססת על מחקרים (צילום: שלומי גבאי)
חדווה יחזקאלי. מתבססת על מחקרים (צילום: שלומי גבאי)

יחזראלי מציינת במכתב כי "לאור המצב הקשה שמתגלה פה כלפי בריאות הציבור, אנו דורשים שבמידה ולא יוסרו האנטנות, החברה תתחייב לאחריות משפטית, בהצהרה בכתב, לפיה במידה וחלילה הדיירים או הילדים יפתחו סימפטומים בריאותיים שנקשרו במחקרים עם חשיפה לאנטנות סלולריות, אתם תישאו באחריות לכך".

יחזקאלי מסיימת את המכתב ומציינת: "לאור כל האמור לעיל, אנו מבקשים לפנות ולהרחיק את האנטנות ממקומן הנוכחי, למרחק של כ~2 ק"מ לפחות".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות