fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יו"ר חדרה: "בטוח שיש לנו את האמונה הכי החזקה בליגה"

אוהדי חדרה. צילום שלומי גבאי
אוהדי חדרה. צילום שלומי גבאי

 

לראשונה בהיסטוריה של המועדון נמצאת הקבוצה במקום הראשון בליגה ובחדרה חוגגים את ההצלחה של תחילת העונה אבל במקביל יודעים כי מדובר רק במחזור שני ומדובר בנקודות שהקבוצה אוגרת להמשך העונה.

המאמן ניסו אביטן אומנם שמח לאחר המשחק אבל בשיחות ראשוניות גם עם השחקנים וגם אנשי המועדון הבהיר כי צריך לחזור מיד לקרקע וכבר לחשוב על המשחק הבא.

אוהדי חדרה. צילום שלומי גבאי
אוהדי חדרה. צילום שלומי גבאי

היו"ר אורן גולן שמח כהרגלו בסיום והבהיר: "בטוח שיש לנו את האמונה הכי חזקה בליגה. כולם כבר הספידו אותנו אבל אנחנו, הצוות המקצועי והשחקנים כל כך סומכים אחד על השני וזה לא ייעצר לעולם".

במועדון שיבחו את כל שחקני הקבוצה וביניהם הבלם דויד מתיאוס שהיה מנהיג על המגרש ופרדי פלומיין שכבש את שער הניצחון. בלם נוסף, ויסאם רבאח, שלאחרונה נפגע במעמדו כאשר הובאו גם ירין פרץ וגם יונתן לוי זכה לשבחים ונראה כי בחדרה ינסו להשאירו. "רבאח הוכיח שהוא מקצוען אמיתי ולמרות כל השינויים הגיע במלוא הדריכות למשחק ונתן משחק ענק" אמרו בחדרה. הבלם עצמו אמר: "אני לא חושב שהפתענו את עצמנו. אנחנו תמיד מאמינים וזה סוד ההצלחה שלנו. ננוח יום אחד ולאחר מכן נמשיך בהכנות למחזור השלישי. ידענו מראש שביתר תגיע בטירוף אחרי ההפסד אבל ניסו הכין אותנו בצורה מצוינת והיינו הרבה יותר טובים במחצית הראשונה. בכל שבוע אנחנו שומעים שכבר ירדנו ליגה וזה נותן לנו מוטיבציה להיות טובים יותר. אנחנו מפרגנים לעצמנו ולא מסתכלים על ביתר".

למרות הניצחון בחדרה רוצים להתחזק ובמהלך היום ייעשו מאמץ אחרון להחתים את דובב גבאי. כפי שפרסמנו לפני יומיים פער של 20 אלף שקלים הפריד בין החלוץ לחדרה וביממה האחרונה פנה איש עסקים מקומי שביקש להוסיף את הסכום. מעבר לכך שמשון כפר קאסם מליגה א' נפגשה עם גבאי והעבירה לו הצעה חסרת תקדים בליגה א'.  בסביבתו של החלוץ סיפרו כי לפחות עד חודש ינואר ירצה השחקן להישאר בליגת העל.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות