fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"חנייה חינם" לעובדי עירייה

דוגמא אישית? לא בבית מדרשה שלל עיריית חדרה. מנהל מחלקת האכיפה צולם כשהוא חוסם עם רכבו את מעבר הנכים בכניסה למחלקת החנייה. העירייה: "הוא התנצל על הטעות"
הרכב עצר. אילוסטרציה

לפני שבוע הודיע ראש עיריית חדרה, צביקה גנדלמן, על כך שהחל משנת 2016, החנייה לתושבי חדרה תהיה חינם. לתגובות הסוערות שבאו בעקבות ההצהרה נגיע בהמשך, אבל עוד קודם לכן שווה להתעכב על עוד אירוע שבו דווקא עובד עירייה, ולא סתם עובד _ מנהל מחלקת האכיפה והפיקוח _ נתפס מחנה את רכבו שלא כחוק.

תושבת חדרה צילמה את רכבו של שולי לוי, כשהוא חוסם את המעבר לנכים בכניסה למחלקת החנייה של העירייה. יש לציין כי מדובר במקרה חמישי בתקופה האחרונה, שבה מצולם רכב של עובד עירייה או נבחר ציבור, חונה שלא כחוק.

מהעירייה נמסר בתגובה: "מנהל האגף הוזעק בדחיפות למשרדו ובשוגג העמיד את רכבו למשך כמה דקות בצורה שחסמה את דרך הגישה של הנכים. בדרכו למשרדו ביקש מנהל האגף מאחד הפקחים להזיז את רכבו ולהחנותו במקום פנוי ברחבת החנייה הפרטית של אגף הביטחון והאכיפה. מנהל האגף התנצל על הטעות. בנוגע לשאר עובדי העירייה, הם לא מעל החוק וכל מי שחנה במקום אסור, נקנס".

רכבו של לוי חוסם את המעבר לנכים
רכבו של לוי חוסם את המעבר לנכים (צילום: פרטי)

למי מגיע קרדיט?

בעקבות ההצהרה של גנדלמן מיהרו פוליטיקאים בחדרה "לגזור קופון" על הרעיון. כך עשו חברי המועצה בועז ביטון ושירלי עודד דורן, שחשפו כי העלו את ההצעה להעניק חנייה חינם לתושבי העיר כבר לפני מספר חודשים.

בקרב הציבור החדרתי הרעיון התקבל ברגשות מעורבים. כל התושבים הביעו סיפוק מעצם הרעיון, אבל חלק גדול טען כי העובדה שההצעה באה 24 שעות לאחר זיכויו של חיים אביטן, מטילה צל גדול על אמיתות הכוונות של ראש העיר, האם אכן מדובר במחווה לתושבים, או בסוג של "כלכת בחירות", וכל זאת 3 שנים לפני מועד הבחירות הבא לרשויות המקומיות.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות