fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חנוך ששון יוביל את החדרתים למועצת העיר

חנוך ששון בן 75, ממלא מקום ראש עיריית חדרה בעבר מסתער על הפוליטיקה המקומית. "אין לי שום מניע כלכלי או פוליטי, אני באתי כדי לסייע", מסביר ששון
חנוך ששון
חנוך ששון (צילום: פוטו כפיר)
חנוך ששון
חנוך ששון (צילום: פוטו כפיר)

חבר מועצת העיר וממלא מקום ראש העירייה לשעבר, חנוך ששון, 75, הודיע השבוע על החלטתו להתמודד לבחירות המקומיות ברשימה עצמאית בשם 'החדרתים'. חנוך, יליד חדרה, בן למשפחה שעלתה והתיישבה בעיר עם יסודה, החל את פעילותו הציבורית פעילותו הציבורית בקבוצות הכדורגל 'הפועל חדרה ו 'הפועל נחליאל', בה כיהן שנים רבות כיושב ראש הקבוצה.

בשנת 1993 נבחר ביחד עם חמישה חברים למועצת העיר.  חמש שנים מאוחר יותר, בבחירות למועצת העיר שנערכו ב- 1998 נבחר ששון למועצת העיר וכיהן כסגנו וממלא מקומו של ראש העיר דאז ישראל סדן. במסגרת תפקידיו שימש כיושב ראש ועדת המכרזים , חבר בועדת כספים, חבר בוועדה המקומית לתכנון ובניה ויושב ראש ועדת תחבורה. כמו כן היה ממונה על פרויקט נחל חדרה ומחזיק תיק הגינון והתשתיות . 

בשנים האחרונות משמש ששון כיו"ר האגודה למען החייל בחדרה. במסגרת פעילותו  שידרג את מזנון החיילים שעל כביש 2 בהשקעה של שלוש מאות אלף שקלים, שרובו התקבל מתרומות.

ששון: "כולם שואלים אותי מה אני צריך את זה. החלטתי לרוץ למועצת העיר כדי לתרום מניסיוני המוניציפלי לחדרה, עירי היקרה לי. אני דור שלישי לתושבי העיר, סבי הגיע לחדרה בצעירותו והיה מראשוני מייסדיה. אין לי שום מניע כלכלי או פוליטי, אני באתי כדי לסייע. אני צופה שאכנס למועצת העיר עם שני מנדטים ואדאג להקים קואליציה שתהיה א-פוליטית ונטולת אינטרסים, שתתמוך בכל מי שייבחר ולא חשוב מיהו".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות