fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חיה ונושמת ספורט

האצנית ג'סיקה ספקטור מחדרה ממשיכה להביא כבוד לעיר. החודש היא השתתפה בשלוש תחרויות שונות וחזרה עם שיאים חדשים
ג'סיקה ספקטור (צילום: עצמי)

האצנית ג'סיקה ספקטור מחדרה ממשיכה במסע הניצחון.  בשלושה שבועות האחרונים השתתפה ספקטור בשלוש תחרויות שונות ובכל אחת מהן הביאה כבוד לעיר. במהלך חודש נובמבר השתתפה ספקטור במחנה אימונים מרוכז בצפון הארץ.

ג'סיקה ספקטור (צילום: עצמי)

התחרות הראשונה הייתה בחצי מרתון באילת. 21 קילומטרים של ריצה שהיו ברובם בעליות חדות ועם חול עבה שהיקשו על רצים בתחרות. הייחודיות של התחרות הייתה בכך שלאורך כל המסלול עמדו מתופפים שנתנו כוח מחודש למשתתפים. ספקטור סיימה את התחרות ראשונה בקטגוריה והפרס בתחרות היה מסאג'ים באחד מבתי המלון בעיר ובמגוון יוגורטים של אחד הספונסרים בתחרות.

מספר ימים לאחר מכן השתתפה האצנית החדרתית בתחרות המדרגות של מגדלי עזריאלי. לא פעם הדגישה ספקטור כי התחרות היא זאת שמביאה לא את הנאה הגדולה ביותר בספורט. "זה ממלא אותי באושר, התרגשות ואתגר" אמרה ספקטור לפני התחרות. התחרות התחלקה לשלושה מגדלים, עלייה במגדל המרובע, לאחר מכן ריצה סביב המגדל המשולש ולבסוף עלייה במגדל העגול. כל אחד מהמגדלים הוא בעל 1400 מדרגות שמתחלקות ל-54 קומות.

ישנם ספורטאים שעושים את התחרות הזאת יותר מפעם אחת, כאשר ספקטור היא היחידה בישראל שמבצעת את המסלול בתחרות ארבע פעמים ברציפות, מה שנחשב לשיא ישראלי.

המירוץ האחרון בו השתתפה ספקטור הוא ריצה לעשרה קילומטרים שנערך במושב יקום. המירוץ החל ביקום והסתיים במכון וינגייט הסמוך. גם בתחרות הזאת זכתה ספקטור במקום הראשון בקטגוריה שלה. בסיומו של המסע הארוך שלה  סיכמה ספקטור: "אני חיה ונושמת ספורט. הספורט עושה את החיים הכי אתגריים ובריאים".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות