fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חומר למחשבה

רועי זלצמן, אמן טלפתיה מחדרה, הפך לאמן מבוקש בקרב חברות הייטק בישראל וגם ברחבי העולם, בעיקר בהודו שאותה הוא סימן כיעד הבא לכיבוש, לא פחות
רועי זלצמן
רועי זלצמן (צילום: יח"צ)

מחר ב"חדשות חדרה"
מאז שהוא זוכר את עצמו נמשך רועי זלצמן לתחום הבמה ובמיוחד לכל מה שקשור לקסמים וטלפתיה. זלצמן, אמן טלפתיה מחדרה, בן 41, נשוי ואב לשלושה, מספר: "נולדתי וגרתי באילת, בן יחיד לאמי שהיתה אם חד הורית. תמיד נמשכתי לתחום הבמה, הקסמים והטלפתיה והסתובבתי בבתי מלון באילת, כדי לראות הופעות של קוסמים שונים, כמו זו של אמן הטלפתיה יובל קרן או של הקוסם עמוס הודיני, שעשה מופעים עם יונים וקלפים, תוך שימוש בהרבה הומור. ראיתי אותם בגיל 15. אלו הדברים שראיתי בתור ילד ואליהם נמשכתי, כי אני פרפורמר בהווייתי".

26 שנים חלפו מאז וכיום זלצמן מופיע בעיקר בפני חברות, בישראל וגם בעולם הגדול: בסינגפור, אוגנדה, אירופה ובאחרונה בעיקר בהודו, משם חזר לפני כחודש. "הופעתי בהודו חמש פעמים במהלך השנה וחצי האחרונות, במומביי, בנגלור, צ'נאי ועוד. אני מאוד נהנה להופיע שם, אני אוהב את האנשים, את האוכל ואת החוויות האותנטיות. ההודים חברותיים, מסבירי פנים ונותנים לך את התחושה שאתה רצוי על אמת. זה גם יעד עסקי טוב, ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות".

רועי זלצמן
רועי זלצמן (צילום: יח"צ)

הטלפתיה של ההיי-טק
זלצמן נוסע להופעות בחו"ל אחת לחודש לפחות. ביתר הזמן הוא מופיע בישראל ומפתח עבור החברות שהוא מוזמן על ידן הופעות המותאמות במיוחד להן ולצרכיהן. "בישראל אני עובד בעיקר עם לקוחות עסקיים מתחום ההיי-טק, חברות תרופות ובנייה ועם משרד החוץ הישראלי ומשרד התיירות, שמזמינות אותי כדי לערוך מופע שיקדם את המכירות של מוצריהן בתערוכות ובלוקיישנים שונים. מדובר בנתח שוק שפילחתי ופתחתי מוצרים עבורו. עבור משרד התיירות, למשל, פיתחתי לפני שנה מופע שבו ליוויתי את דוכן ההסברה בגרמניה, בו העברתי מצגת שבה הועבר המסר כי ישראל היא יעד מתאים מאוד לתערוכות". כשהוא נשאל איך בדיוק עשה את זה, זלצמן מסביר: "מילאתי לוח ב-16 משבצות עם מספרים שונים והדגמתי שאיך לא מסכמים את זה, המספרים ייתנו את אותה התוצאה. הריבוע היה מטאפורה לישראל, שהיא ארץ אחת עם אפשרויות רבות".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות