fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חדרה: 303 דירות נמכרו במחצית הראשונה לשנה

למרות ההערכות שתכנית מע"מ 0 יצרה קיפאון בשוק הדירות מנתונים שנאספו עולה כי מיום הכרזת התכנית ב- 18 במרץ נחתמו מאות עסקאות בכל הארץ, ביניהן דירות שמחירן נמוך מ-1.6 מיליון שקלים. בנתניה נמכרו 396 דירות באותו פרק זמן
חלק מהתפתחות העיר. פרויקט אקווה view בעין הים, חדרה, (קרדיט: איבולב מדיה)
חלק מהתפתחות העיר. פרויקט אקווה view בעין הים, חדרה, (קרדיט: איבולב מדיה)
פרויקט אקווה view בעין הים, חדרה, (קרדיט: איבולב מדיה)
פרויקט אקווה view בעין הים, חדרה, (קרדיט: איבולב מדיה)

מנתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה עולה, כי במחצית הראשונה לשנה נרשמו 303 רכישות של דירות מגורים בחדרה מתוך מלאי של 358 דירות בעיר. בתקופה המקבילה אשתקד נמכרו בחדרה 286 דירות מתוך מלאי של 396 דירות. בנתניה נמכרו 396 דירות באותו פרק זמן.

למרות ההערכות שתכנית מע"מ 0 יצרה קיפאון בשוק הדירות מנתונים שנאספו על ידי מחירון אתר יד 2 עולה, כי מיום הכרזת התכנית ב- 18 במרץ נחתמו מאות עסקאות בכל הארץ, ביניהן דירות שמחירן נמוך מ-1.6 מיליון שקלים. משמעות הדבר, כי הדירות המוטבות אותן מצפים לרכוש הזכאים, הולכות ואוזלות בזמן שבמקביל חברות קבלניות רבות הקפיאו פרויקטים חדשים שתוכננו, מה שמביא לכך שאין מלאי מספק של דירות מוטבות.

לדברי שייקה נפחא, סמנכ"ל חברת אפי קפיטל, הבונה ביחד עם חברת עמרם אברהם את פרויקט אקווה בשכונת עין הים במערב חדרה שיכלול כ- 630 יחידות דיור "בין הרוכשים ניתן למצוא הרבה זוגות צעירים שלמרות שייהנו מהטבה החליטו לרכוש דירה, היות וקשה היום אם בכלל למצוא דירות על הים במחירים כאלו. הם גם הבינו שמדובר בדירות בודדות ושאם ימתינו הן ייחטפו על ידי רוכשים אחרים".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות