מדובר בכתשע תחנות אוטובוס צרות במיוחד, שהוזמנו על מנת שניתן יהיה להציבן באזורים שבהן המדרכות צרות יחסית. זאת מבלי לחסום את שפת המדרכה לנגישותם של הנכים תושבי העיר, כדי שיוכלו להתנייד בחופשיות בכיסאות גלגלים.
תחנות האוטובוס הוצבו בשכונות בית אליעזר, גבעת אולגה, יצחק ונחליאל. בניגוד לתחנות אוטובוס מקורות שהן בעלות מידות רגילות, המוצבות בהשתתפות משרד התחבורה וקרן השיפורים של חברת אגד, אין כל השתתפות בתקצוב התחנות הנגישות לנכים. שהן בעלות מידות מיוחדות. כך שהעלות כולה ממומנת מתקציב עיריית חדרה ונאמדת בכ-110 אלף שקלים.
עד כה הנגישה העירייה לנכים, למעלה מ-200 תחנות אוטובוס ברחבי העיר. כך למשל, ברחובות ישנים שבהם מדרכות צרות הציבה העירייה תחנות המתנה של חצי דופן, וזאת על מנת לקיים את הדרישה לרוחב מינימאלי בין אבני השפה לבין חזית התחנה עבור מעבר נכים. בימים אלה מבצעת עיריית חדרה עבודות נרחבות להתאמת התשתית התחבורתית בעיר לנפח התנועה שהתעצם בעקבות הפיתוח המואץ. במסגרת זו שמה העירייה דגש על הרחבת נושא ההנגשה במדרכות, ברמזורים, בכניסה למבנים ציבוריים ברחבי העיר.