fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חדרה: שלושה צעירים נעצרו בחשד להצתת רכבו של אביטן

לפני חג הפורים הוצת רכבו של ראש עיריית חדרה חיים אביטן, ומיצגי העדלאידע לכבוד החג. נעצרו שלושה חשודים, ומהחקירה עולה כי המניע העיקרי למעשיהם הוא נקמה
חיים אביטן (צילום: דוברות עיריית חדרה)

היום (רביעי) הוסר צוו איסור הפרסום בפרשת ההצתת רכבו של ראש עיריית חדרה חיים אביטן ושל מחסן המיצגים לעדלאידע באזור התעשייה הדרומי של העיר. כעת התירה המשטרה לפרסום כי חוקרי ימ"ר מחוז חוף, בפיקודו של ניצב משנה אלי אסייג, חוקרים חשדות לפיהם שלושה חשודים שנעצרו לפני כשבוע. שני צעירים בני 20 וקטין בן 17 החשודים בהצתות, אותן בצעו ביחד עם צעיר נוסף, 29, שנעצר ביום  אתמול (שלישי) ומעצרו הוארך על ידי המשטרה.

חיים אביטן ואבישי קימלדורף (צילום: דוברות עיריית חדרה)

מהחקירה עולה כי המניע העיקרי למעשיהם הוא נקמה, בתגובה לצעדי אכיפה שביצעה העירייה כנגדם. עוד עולה מחומר החקירה החשד בדבר מעורבותם של החשודים במקרי הצתה נוספים של קטנוע ורכב נוסף, שמסתמן כי הוצתו כתגובה לסכסוכים אחרים של החשודים, שאינם קשורים לעיריית חדרה.

בנוסף, נקשרים למעורבים חשדות בדבר גניבות, בין היתר של מצלמות אבטחה. בחקירתם הודו חלק מהמעורבים במיוחס להם ואף שיחזרו את מעשיהם בפני המשטרה.

מפקד ימ"ר מחוז חוף, ניצב משנה אלי אסייג, התייחס לחקירה ומסר כי מדובר בסדרת אירועים חמורים אשר בוצעו על פי החשד על ידי חבורת צעירים שנהגו באלימות כלפי רשויות החוק ונטלו את החוק לידיהם.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות