fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חדרה: רומן גישר תומך בחיים אביטן

גישר: "אני מאמין שאביטן, עם הניסיון והקשרים שיש לו, יכול להביא את חדרה לרשימת הערים המובילות בישראל ואני אעשה את הכול על מנת שכך יהיה"
רומן גישר וחיים אביטן (עיריית חדרה)
רומן גישר וחיים אביטן (עיריית חדרה)
רומן גישר וחיים אביטן (עיריית חדרה)
רומן גישר וחיים אביטן (עיריית חדרה)

המועמד למועצת העיר מטעם רשימת "חדרה ביתנו" המשויכת למפלגת "ישראל ביתנו", רומן גישר, הודיע השבוע על הצטרפותו למועמד לראשות העירייה חיים אביטן.

גישר: "יש לי כבוד לכל המועמדים. אבל אני מאמין שאביטן, עם הניסיון והקשרים שיש לו, יכול להביא את חדרה לרשימת הערים המובילות בישראל ואני אעשה את הכול על מנת שכך יהיה. ישראל ביתנו ומפלגת הליכוד מהוות סיעה אחת בכנסת ובנוסף, חשוב לי שמי שייבחר לראשות העיר יהיה כזה שיכול להביא תקציבים. לאביטן יש קשרים, כאמור, וסיעה גדולה בראשות העיר מביאה יציבות".

מעיריית חדרה נמסר, כי הכרזת רשימת "חדרה ביתנו" על התמיכה בחיים אביטן לראשות העירייה באה לידי ביטוי בסקרים האחרונים אשר קובעים כי גישר וחבריו כבר מגרדים את המנדט השלישי.

גישר: "החיבור ביני ובין חיים אביטן הוא טבעי. אנחנו משתפים פעולה עוד מהבחירות ב-1998 כששנינו היינו סגני ראש עיר. חיים הוא ראש עיר מחויב לציבור ולעשייה ואני משוכנע שביחד נמשיך להוביל את העיר הנפלאה שלנו להמשך פיתוח, עשייה ושגשוג. המתמודדים נגד אביטן לא בחלו באמצעים בכדי לנסות ולשכנע אותי ואת המפלגה שלי לתמוך בהם. אבל חיים אביטן הוא ראש עיר מצוין שהוכיח את עצמו. ביחד נמשיך להוביל את חדרה להישגים. לשמחתי, גם לאחר שהמועצה פוזרה המשיך חיים אביטן לעזור ולסייע לציבור שלנו והיה למעשה גם הנציג שלנו במועצה מעבר לתפקידו כראש עיר. אני משוכנע שהציבור יודע להעריך את תרומתי ופעילותי הציבורית העקבית כל השנים, ואני אמשיך להיות גורם חזק ומשמעותי במועצת העיר הבאה לצדו של ראש עיר מצוין כמו חיים אביטן".

» לחצו כאן כדי להכיר את המועמדים לראשות עיריית חדרה
» לחצו כאן כדי להכיר את המועמדים למועצת העיר חדרה

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות