fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חדרה: סניף הדואר בבית אליעזר נפתח מחדש

שכונת בית אליעזר מונה 20 אלף תושבים
צריכים לשלוח מכתב ? עכשיו נוח יותר (צילום: פנתרמדיה)
צילם אילוסטרציה: פנתרמדיה

סניף של רשות הדואר בשכונת בית אליעזר בחדרה נפתחה מחדש וערוך לספק ללקוחות את כלל שירותי הדואר. בין היתר יוכלו הלקוחות לקבל שירותי העברות כספים בארץ ולחו"ל, שירותים מקוונים, שירותי דואר בארץ ולחו"ל ועוד.

מנהל מרחב צפון, עופר מרום אמר כי "אנו מברכים על שיתוף הפעולה בין עיריית חדרה לבין חברת דואר ישראל. אנו פועלים כדי לתת שירותי דואר ברמה הגבוהה ביותר לתושבי חדרה. אני מברך את מר גנדלמן ראש העיר ואת תושבי חדרה בשנה טובה.

ראש עיריית חדרה צביקה גנדלמן: "אני מברך את דואר ישראל על מציאת הפתרון למתן שירותי דואר בשכונת בית אליעזר. הפעלת סניף דואר בשכונה המונה כ-20 אלף תושבים והינה אחת השכונות הוותיקות והגדולות בעיר, מהווה שירות חיוני ממדרגה ראשונה עבור התושבים, צעירים ומבוגרים כאחד.

"אני מודה לחבר הנהלת העיר שי ברכה, בעצמו תושב בית אליעזר, על מעורבותו בנושא ותרומתו למניעת הסגירה של הסניף. וכמובן, היענות דואר ישראל להפעלת הסניף מאפשרת לכולנו הענקת שירות טוב יותר לתושבי חדרה והתחלה מוצלחת של שנה חדשה וטובה לרווחת התושבים".

כתב: אסף בכור

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות