fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חדרה: נתפסו גנבי חולות

עובדיו של קבל ידוע עוכבו לחקירה. המשאית והשופל ששימשו לכרייה הבלתי חוקית הוחרמו
חוף ים
חוף ים (צילום אילוסטרציה: פנתרדמיה)

יחידת האכיפה של עיריית חדרה חשפה גניבת חולות באזור עין הים, שהתבצעה בידי עובדיו של קבלן מוכר בעיר. בליל חמישי הבחינו פקחי היחידה במשאית ובשופל, הנושאים את שמו של הקבלן, בעיצומה של כרייה והעמסת חול ים בשטח שבין חוף הים לבתי התושבים. המידע הועבר אל היחידה העירונית לאיכות הסביבה, אשר שלחה מיידית צוות למקום על מנת לבדוק במה מדובר.

חוף ים
חוף ים (צילום אילוסטרציה: פנתרדמיה)

אנשי היחידה לאיכות הסביבה הבחינו שאכן שמדובר בכריית חול ים, וניגשו אל נהג המשאית והשופליסט אשר הציגו בפניהם מסמכים שכביכול מאשרים את העבודה. המסמכים נשלחו מיידית למשרד הפנים לבדיקת היחידה לשמירת קרקעות, ותוך זמן קצר התקבלה תשובה כי המסמכים אינם תואמים את אופי העבירה שבוצעה בשטח וכי מדובר בכריית חול לא חוקית. עם שחר של יום שישי שבו אנשי איכות הסביבה בגיבוי אנשי השיטור העירוני, שנחנך יום קודם, וביצעו מארב בשטח. ואכן, תוך זמן קצר תועדו המשאית והשופל ממשיכים בכרייה הבלתי חוקית והעמסת החול על המשאית.

מבצעי הכרייה עוכבו לחקירה בתחנת המשטרה בחדרה, ובמקביל הגיעו נציגי משרד הפנים אשר סייעו בחקירתם. בשלב ראשון עולה החשד שהנהג והשופליסט כבר כרו בעבר עשרות משאיות לפני שנתפסו. בתום החקירה הוחרמו המשאית והשופל ואוחסנו במחסן. אם הבעלים יורשעו, יתבצע חילוט של הרכוש לטובת המדינה.

לדברי מנכ"ל העירייה, יעקב זיגדון: "במסגרת האכיפה העירונית נמשיך לאכוף את החוק והסדר בכל התחומים בעיר, על מנת לשים קץ לכל פעילות לא חוקית הפוגעת באיכות החיים ובאיכות הסביבה של תושבי חדרה. נפעל בנחישות להשיב את הסדר הציבורי לעיר, כפי שנדרש מעירייה שמכבדת את חוקיה ואת תושביה".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות