fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חדרה: נמשכת המהפכה בגני הילדים

פרויקט המיליון של ראש העירייה צביקה גנדלמן נמשך במלוא הקצב. לא פחות מארבעה גני ילדים שודרגו בחודש האחרון

פרויקט המיליון של ראש העירייה צביקה גנדלמן נמשך במלוא הקצב. לא פחות מארבעה גני ילדים שודרגו בחודש האחרון

גן תבור וגן גולן משכונת בית אליעזר, גן עגור וגן סיתוונית הצטרפו השבוע לרשימת הגנים בהן הותקן דשא סינתטי במסגרת פרויקט מיליון השקלים של ראש העירייה צביקה גנדלמן.

גן תבור
גן תבור

כזכור, גנדלמן הקצה מיליון שקלים שהציבור בחר מה לעשות איתם. בחירת הציבור היתה התקנת דשא סינתטי בגני הילדים בעיר והפרויקט יצא לפני כחודש וחצי לדרך.

כאמור, השבוע הסתיימו עבודות בעוד ארבעה גנים. הורי הילדים בגן סיתוונית כתבו השבוע לראש העירייה: "משנכנס אדר מרבין בשמחה. בגן סיתוונית זאת לא סתם אמרה. אחת מן המצוות בחג הפורים היא לשמוח. ראש העיר צביקה גנדלמן שימח אותנו ההורים הלכה למעשה. כמו כן אהוד וואנה יחד עם גילה גואטה שהוציאו לפועל את שיפוץ ושדרוג הגן: התקינו דשא סינטטי, החליפו מתקנים חדשים, בנו סככה הניחו שני בתים מעץ. החליפו כיורים ובקרוב אף ישדרגו את המטבח הישן בגן. אין מילים לתאר את היופי הנגלה לעין קיבלנו גן מהז'ורנל. תודה לכול עובדי העירייה ואנשי המקצוע השונים שהגיעו…… אנו ההורים מתחילים את הבוקר בחיוך וממשיכים את הגישה החיובית והאופטימית למשך כל היום. שימחתם כל כך הרבה לבבות: אותנו ההורים, את צוות הגן המקסים והכי חשוב את הילדים שלנו בפרט ואת דור העתיד בכלל".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות