fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חדרה מדורגת במקום השביעי כעיר המבוקשת למגורים

מרכז הבנייה הישראלי ואתר יד 2 פרסמו את עשר הערים המבוקשות ביותר ברבעון השלישי לשנת 2014 לרכישת דירה בפרויקט חדש שנבנה בגבולותיהן
שכונת הפארק בחדרה (צילום: יח"צ)
שכונת הפארק בחדרה

חדרה ממוקמת במקום השביעי ברשימת הערים המבוקשות ביותר להתגורר בהן, כך עולה מסקר שפורסם לקראת פסטיבל דירות של מרכז הבנייה הישראלי בשיתוף אתר יד 2.

ראש העירייה צביקה גנדלמן, "אזור מערב העיר מהווה מנוף צמיחה וקרש קפיצה לחדרה כולה ולכן מושם דגש רב על פיתוח האזור, במקביל לחיזוקה של שכונת גבעת אולגה והקמת שכונות חדשות ברחבי העיר. בנוסף לשכונות החדשות יוקמו גם מתחמי מסחר ומלונאות שישולבו בפיתוח רצועת החוף ויהפכו את האזור לאזור פנאי שוקק חיים שנתמך במתחמי מגורים איכותיים, מלונאות ומסחר, בהתאם לפוטנציאל הגלום בעיר השוכנת על רצועת החוף".

אתר יד 2 פרסם את 10 הערים המבוקשות ביותר ברבעון השלישי לשנת 2014 לרכישת דירה בפרויקט חדש שנבנה בגבולותיהן. מהנתונים שהוצגו עולה, כי ברבעון האמור רמת גן היא העיר המבוקשת ביותר להתגורר בה. אחריה מדורגות מודיעין ופתח תקווה ובמקום הרביעי נמצאת תל אביב. במקום החמישי נמצאת העיר רחובות, אחריה ראש העין, חדרה במקום השביעי, יבנה ובאר יעקב. ראשון לציון היא העיר שסוגרת את הרשימה וממוקמת במקום העשירי.

אחד הקבלנים הבונים בעין הים בחדרה ציין, כי "אין זה מפתיע שחדרה נמצאת ברשימת הערים המבוקשות. חדרה מהווה אלטרנטיבה ראויה לכל מי שמעוניין להתגורר סמוך למרכז הארץ במחירים שפויים. הפרויקטים החדשים שנבנים היום בחדרה הביאו להתפתחות העיר, הציבו סטנדרטים חדשים לתושביה והם מהווים אבן שואבת לתושבים מרחבי הארץ ואף לתושבי חוץ".

לדברי ערן רולס, יו"ר מרכז הבנייה הישראלי, "מהבדיקה שערכנו אנחנו רואים כי קהל רוכשי הדירות מאס בהמתנה לתוכניות הממשלה וחזר לאתרי המכירות. במסגרת הפסטיבל, שייערך בין התאריכים 12-13 בדצמבר בביתן 10 בגני התערוכה, יציגו חברות הבנייה פרויקטים חדשים והטבות משמעותיות לרוכשים שהחליטו לרדת מהגדר".

גל עופרים סמנכ"ל שיווק אתר יד2 מציינת כי "מהסטטיסטיקות שלנו עולה שהביקושים לדירות עולים בהרבה על ההיצע. רוכשי הדירות מבינים כי לא כדאי להם להמשיך לשבת על הגדר ולכן בעקבות ההתעוררות המחודשת של השוק נולד הצורך בפסטיבל דירות שירכז את כל ההצעות האטרקטיביות בתחום המגורים בישראל".

לדברי רולס ועופרים, במסגרת פסטיבל דירות יוצעו למכירה דירות החל מ- 690 אלף שקלים על ידי חברות הבנייה מהמובילות בישראל. בנוסף יוקם בפסטיבל מתחם מיוחד שמציע למכירה דירות לאכלוס מיידי ומתחם שמציע מבצעי פריסייל אטרקטיביים בפרויקטים חדשים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות