fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חדרה: כך תבנו בית פרטי במחיר נמוך משמעותית ממחיר השוק

חברת אמירי גן משווקת 10 מגרשים אחרונים לבנייה עצמית של צמודי קרקע בשכונת הפארק בעיר. הקמת בית פרטי על המגרש תחסוך לרוכש כ 20% ממחירו של צמוד קרקע בנוי באזור - חיסכון השווה מאות אלפי שקלים במחיר הבית והמגרש
שכונת אמירי פארק חדרה (צילום: יח"צ)
שכונת אמירי פארק חדרה (צילום: יח"צ)

 

חברת אמירי גן משווקת 10 מגרשים אחרונים לבנייה עצמית של צמודי קרקע בשכונת הפארק בעיר. הקמת בית פרטי על המגרש תחסוך לרוכש כ 20% ממחירו של צמוד קרקע בנוי באזור –  חיסכון השווה מאות אלפי שקלים במחיר הבית והמגרש

חברת אמירי גן, המקימה את פרויקט "אמירי פארק חדרה" , משווקת במסגרת אחד משלבי הפרויקט כ-10 מגרשים אחרונים של רבע דונם כל אחד, המיועדים לבנייה עצמית, מתוך 90 מגרשים שכולל הפרויקט על המגרשים ניתן להקים קוטג' של  160 מ"ר בן שתי קומות.

יש לציין כי מחירו של קוטג' בנוי בחדרה ובקרבת שכונת הפארק מוערך בכ-2.1 מיליון שקלים (על פי נתוני רשות המיסים) . לעומת זאת, מחירי המגרשים לבנייה עצמית  עומדים על כ-750-800 אלף שקל, תלוי במיקום שלהם בשכונה, כאשר עליהם יש להוסיף 100,000 שקלים הוצאות לפיתוח ופרצלציה ועוד כ 750,000 שקל לבניית הקוטג' עצמו. הקמת בית בבנייה עצמית בשכונת הפארק מסתכמת במחיר של כ-1.7 מיליון שקלים, פער של 400,000 שקל ויותר ממחירו של צמוד קרקע באזור.

שכונת אמירי פארק חדרה (צילום: יח"צ)
שכונת אמירי פארק חדרה (צילום: יח"צ)

אלי ויצמן, מנהל השיווק של חברת inview ומשווק פרויקט אמירי גן ציין : "מחירי הקרקעות בחדרה נמצאים כיום עדיין ברמה נמוכה ולכן גם מחירי צמודי הקרקע מושפעים מכך. אך כבר היום רואים מגמה של עליית מחירים. חדרה מתפתחת והופכת לעיר מרכזית  במישור החוף עם פיתוח תיירותי משמעותי לאורך החוף, פתיחה של מלון חדש והקמת מגה שכונה – שכונת הפארק , במזרח העיר. פתיחת כביש 9  שמחבר את השכונה עם כביש 4  וכביש 6  קרבה את העיר משמעותית למרכז הארץ והגדילה מאוד את הביקושים לדירות בשכונת הפארק , מצד תושבי השרון והמרכז . התופעה גוררת איתה עליית מחירי דירות  ולדעתי בתוך שנתיים או שלוש מחירי הבתים צמודי הקרקע יתייצבו בעיר על  2.3- 2.5 מיליון שקל בממוצע . מי שבוחר כיום לרכוש מגרש ולבנות עליו בית בעלות מסתכמת של כ 1.7 מיליון שקל עשוי לעשות 'אקזיט' בעוד מספר שנים כאשר הבית שלו יהיה שווה מאות אלפי שקלים יותר".

ויצמן הוסיף: "לשכונת הפארק יתרונות רבים  נוספים עבור התושבים החדשים. בשכונה נבנה בימים אלה פארק רחב ידיים הכולל אגם, אמפי תיאטרון , מתקני משחק לילדים ושבילי ריצה ואופניים המוקמים. כבר היום ניתן לראות את הפיתוח המואץ של הפארק בלב השכונה והאגם המלאכותי העתיד לקום בה".

פרויקט "אמירי פארק חדרה ", יכלול כ 500 יח"ד והוא ממוקם בשכונת הפארק החדשה  בעיר. למרגלות הפרויקט מקימה העירייה פארק רחב ידיים של כ 90 דונם, שייבנה בהשקעה כוללת של כ- 150 מיליון שקלים. פרויקט "מירי חדרה הירוקה" כולל   3 מגדלים בני 20 קומות ו-4 בניינים בני 8 קומות ובהם כ-300 דירות, 4 , 5 חדרים וכן דירות לופט גינה ולופט פנטהאוז.  עוד 200 דירות ייבנו במבנים של צמודי קרקע ודירות גג. בכל הבניינים חנייה תת קרקעית ולובי רחב ידיים.  בימים אלה משווקת החברה גם את המגדל הראשון בפרויקט  שיהיה הגבוה בחדרה ונמצא בלב הפארק.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות