fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חדרה יוצאת מהארון

חברה מכבדת ושוויונית. תהל'ה צילום עיריית חדרה
חברה מכבדת ושוויונית. תהל'ה צילום עיריית חדרה

קבוצת התמיכה להורים ולבני משפחות הקהילה הלהט"בית שהוקמה בחדרה, תחל לפעול בשיתוף ארגון תהל"ה ואגף הרווחה של העירייה. סודיות מובטחת

במסגרת אירועי חודש הגאווה מתחילה גם פעילותה של קבוצת התמיכה להורים ולבני משפחות הקהילה הלהט"בית, שנפתחה לאחרונה בחדרה. על מנת למנף את הפעילות אף אושרה באגף הרווחה של העירייה משרה ייחודית לטיפול בקהילה הלהט"בית וריכוז הפעילות.
קבוצת התמיכה נפתחה בשיתוף אגף הרווחה וארגון תהל"ה, המקדם יצירת חברה בטוחה, מכבדת ושוויונית, ופועל בשיתוף עם ארגוני קהילה נוספים ומול מוסדות ממשלתיים, לבניית תשתית חוקתית וחברתית לשוויון זכויות. הארגון מהווה בית חם ומחבק לקהילת ההורים ובני המשפחה של לסביות, הומוסקסואלים, טרנסג'נדרים וביסקסואלים (להט"ב) ומסייעת להם באמצעות תמיכה, ידע והקניית כלים להם ולילדיהם.
הקבוצה בחדרה מיועדת להורים ובני משפחות שילדיהם (בכל גיל) יצאו מהארון, וחשים צורך לשתף, לשאול, להקשיב, ולהתייעץ עם מנחי הקבוצה ועם הורים אחרים.
יצוין כי ישנם הורים החווים קושי או משבר כאשר בנם או בתם מספרים להם על נטייתם או זהותם המינית השונה. במקרים אלה עשויה תמיכה של הורים אחרים שעברו חוויה דומה לסייע מאוד. באגף הרווחה מציינים כי הקבוצה תאפשר להורים ולבני המשפחות להיפגש, לשוחח, ולהתייעץ במסגרת הקבוצה.
הקבוצה פועלת בחדרה בשיתוף האגף לשירותים חברתיים ומחלקת נוער וצעירים של העירייה, ותערוך את מפגשי התמיכה בדירה שמפעיל אגף הרווחה העירוני בעיר.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות