fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חדרה: טיפות חלב קרסו בעקבות התפשטות נגיף הפוליו

מרפאת טיפת חלב בחדרה
מרפאת טיפת חלב בחדרה (צילום: איילת קדם)

אתמול (שלישי) הודיעו במהדורות החדשות כי נגיף הפוליו נמצא גם במכון לטיהור שופכין בבאקה אל גרביה. מה שגרם לכך שמאות הורים מודאגים גדשו את טיפת חלב ברחוב ביאליק בעיר, כדי לחסן את ילדיהם ונאלצו להמתין במשך שעתיים ויותר. בשעה רבע לאחת עשרה בבוקר נגמרו המספרים שהגיעו כבר ל-300 ומעלה אבל גם מי שהגיעו מאוחר ולא קבלו מספר, המשיכו להמתין. אולי בכל זאת יצליחו להיכנס.

"מדובר בחוסר אחריות מצד משרד הבריאות, שלא מזמן אותנו בצורה מסודרת", אומרת מיטל פוקס מחדרה, שהגיעה לחסן את בנה בן השנה ושלושה חודשים. "באתי על דעת עצמי, אני מחכה כאן כבר יותר משעתיים ולא ברור כמה זמן עוד אצטרך לחכות. יש לי תינוק שכבר אין לו סבלנות וגם סבלנותי כבר פקעה. יש פה גם המון ילדים, והוא יכול לחטוף מחלות בזמן שהוא שוהה פה. אבל הבנתי שהנגיף הגיע לחדרה, אז הייתי חייבת לבוא".

"שמעתי בתקשורת שהנגיף מתפשט וכבר הגיע לאזור, אז התחלתי לחשוש יותר", אומר בן אייל מחדרה, שהגיע לחסן את בנו בן השמונה ואת בתה של גיסתו בת השש. "רק עכשיו נכנס מספר 291 ויש עוד 40 אנשים לפני אבל אני מחכה. יש אוכלוסיות שלא מחסנות את הילדים, מטעמים אידיאולוגיים, וזה מתחיל להיות מסוכן".

הכתבה המורחבת תפורסם בגיליון סופ"ש של "חדשות חדרה"

מרפאת טיפת חלב בחדרה
מרפאת טיפת חלב בחדרה (צילום: איילת קדם)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות