fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חדרה חוזרת לנצח

אחרי ארבעה משחקים ללא ניצחון, חדרה ניצחה את כרמיאל /צפת בתוצאה 1:3. מאמן הקבוצה: שמרנו על ריכוז עד לדקה ה-90
סלים עמאש
סלים עמאש (צילום: ארכיון)
סלים עמאש
הכדור למזכרת. סלים עמאש (צילום: ארכיון)

"זה היה אחד הניצחונות החשובים שלנו העונה, זה היה ניצחון חשוב גם למיקום שלנו בטבלה וגם למורל של השחקנים לאחר תקופה קשה שעברנו לאחרונה", כך אמר יו"ר הפועל חדרה יואב קובי עם סיום משחק הניצחון של הפועל חדרה על מועדון ספורט כרמיאל/צפת בתוצאה 1:3.
כוכב המשחק היה הקשר החדרתי המוכשר סלים עמאש שכבש שלושער ולקח עימו את כדור המשחק בסיום. שתי הקבוצות הגיעו למשחק במצבים שונים אחד מהשנייה. חדרה הגיעה למשחק לאחר ארבעה משחקים ללא ניצחון ולאחר שינויים בסגל הקבוצה ובעמדת המאמן כאשר רון קלר תופס את הפיקוד במקומו של אחמד ווהאב. בחדרה שידרו אופטימיות לאחרונה וראו את העבודה הטובה של קלר בהכנת הקבוצה בשבועיים האחרונים.

"גם בטבריה היינו יותר טובים, אבל הפסדנו" כך אמרו בחדרה. בחדרה ידעו כי ניצחון אחד יוציא את הקבוצה מהבוץ ויחזיר לשחקנים את הביטחון שהם צריכים אותו. מהצד השני כרמיאל /צפת הגיעה מעודדת לאחר ניצחון ביתי דרמטי על הפועל דליית אל כרמל ובמועדון קיוו שהצטרפותם של אסף פחימה ועדי אלישע לאחרונה תעלה את הקבוצה בטבלה.

חדרה פתחה את המשחק בסערה וכבר אחרי 11 דקות הובילה 0:2. בדקה השמינית, התקפה מאורגנת של חדרה הגיעה לרגליו של אמיר טמניו שהגביהה מצוין ועמאש נגח מצוין, היישר לחיבורי הקורות של כרמיאל. שלוש דקות עברו והפעם עמאש הראה את כישוריו ברגליו כאשר לקח כדור כ-30 מטרים משער כרמיאל ובפריצה נהדרת פרץ לרחבה והעלה ל-0:2. כאשר היה נראה כי חדרה בדרך לתבוסה הגיעה התקפה של כרמיאל והגבהה של הקבוצה הגיעה לראשו של אילו סוויסה שהוריד את הכדור לאסף פחימה וזה עשה 1:2. מכאן המשחק הפך להיות שווה כוחות והתוצאה נשארה בעינה עד למחצית. בתחילת המחצית השנייה ניסו בכרמיאל להשוות את התוצאה ושלחו כמה שיותר שחקנים להתקפה ואילו חדרה מצדה יצאה להתקפות מתפרצות מסוכנות עם עמאש ואסי גומה. אחת ההתקפות הסתיימה בשער שלישי של עמאש שקיבל כדור נהדר מאסי גומה ומקרוב קבע 1:3. גם לאחר השער השלישי יכלו שחקני חדרה להגדיל את התוצאה אבל חוסר ריכוז של גומה ואזולאי לא צלחו זאת והתוצאה הסתיימה ב- 1:3.

מאמן הפועל חדרה רון קלר אמר בסיום: "אני שמח על הניצחון. גם בשבוע שעבר מול טבריה היו לנו דקות טובות והיום הצלחנו לנצל את המצבים שלנו ולנצח את המשחק. השחקנים באו למשחק במלוא המוכנות ושמרו על ריכוז בכל תשעים הדקות. הפנים שלנו קדימה למשחק מול אסי גלבוע".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות