fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חדרה: התקיים יום בטיחות בדרכים "נוער חדרה רוכב על בטוח"

בני הנוער למדו על חשיבות חגירת חגורות בטיחות והשתתפו בסדנא לרכיבה בטוחה במרכז ההדרכה לבטיחות בדרכים בעיר, אשר מדמה מצבים שונים במרחב התעבורתי
מבצע רכיבה בטוחה (צילום: עיריית חדרה)
מבצע רכיבה בטוחה (צילום: עיריית חדרה)

שיתוף פעולה בין משטרת חדרה, הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, אגף החינוך של עיריית חדרה, אגף הרווחה ופרויקט מיל"ה של עיריית חדרה, היחידה למאבק בסמים ואלכוהול והמטה לבטיחות בדרכים, חברו יחד למיזם הנושא את הכותרת "נוער חדרה רוכב על בטוח", שהתקיים בעיר.

במסגרת המיזם, מסרה משטרת חדרה למטה לבטיחות בדרכים שבאגף החינוך 30 זוגות אופניים שבעליהם לא אותרו. האופניים שופצו והובאו למצב של נסיעה בטוחה. בני הנוער עברו חוויה בעיר של ישיבה ברכב מתהפך, למדו על חשיבות חגירת חגורות בטיחות והשתתפו בסדנא לרכיבה בטוחה במרכז ההדרכה לבטיחות בדרכים בעיר, אשר מדמה מצבים שונים במרחב התעבורתי.

כמו כן, בני הנוער רכבו על זוגות האופניים שנתרמו ונדרשו לרכב עליהם על פי החוק ולציית לתמרורים ולמערכת הרמזורים. בסיום האירוע, חולקו לנערים כמתנה זוגות האופניים וכן קסדה ואפוד זוהר איתם יוכלו לרכב בבטחה.

ראש משרד הסיור במשטרת חדרה, רפ"ק זהר מסלאווי, הודה עם סיומו של היום לכל הנוגעים בדבר על ביצוע המיזם. מנהלת אגף הרווחה זיוה הימברג, בירכה את התלמידים על השתתפותם ואיחלה להם למידה מוצלחת בתחום הבטיחות בדרכים שהיא למידה המצילה חיים.

מנהל המטה לבטיחות בדרכים נדב ליפשין ומי שאירח את הנערים במרכז ההדרכה לבטיחות בדרכים: "התלמידים עברו חוויה מדהימה ואין ספק כי השתכנעו להשתמש בכל אמצעי הבטיחות הקיימים. אם ברכב,  באמצעות חגירת חגורות בטיחות גם מלפנים וגם מאחור ואם בשימוש באביזרי הבטיחות בעת רכיבה על אופניים".

מבצע רכיבה בטוחה (צילום: עיריית חדרה)
מבצע רכיבה בטוחה (צילום: עיריית חדרה)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות